Vis full versjon : SÅÅÅ vanskelig å velge...
Jeg og min kjære satt i går kveld og diskuterte navn igjen - det er jammen meg ikke lett ! Med storebror var det kjempeenkelt, men nå derimot....
Navnene vi har stoppet opp ved nå er :
Maren
Christoffer
Men så liker vi godt Camilla og Thomas også......
Legen på UL trodde det var ei jente men ikke 100% sikkert, så da er det jo greit å ha begge navn klare.
Hva synes dere da ? Svar mottas med takk !!
Moni 28+0
Tidl. bruker
21-08-2002, 13:32
jeg syns maren og christoffer er fine navn, men camilla og thomas?? For vanlig syns jeg....men det er min mening da :)
Maren og Camilla er nydelig.
Christoffer er veldig vanlig, Thomas er kjempe tøfft.
T-3
Maren og Thomas !! :)
Klem
Vimsen T-13
Lillemei
21-08-2002, 19:59
Jeg likte Maren og Christoffer best! Kjenner så innmari mange som heter Camilla og Thomas, så jeg synes det blir litt kjedelig, selv om det for så vidt er fine navn.
Lykke til med valget!
Lillemei & tassen:baby: 9+6
Tidl. bruker
22-08-2002, 00:11
Hmmmm, det skal ikke være lett dette her ! :)
Likte faktisk alle 4, men mest Maren og Thomas. :)
Malinmor
22-08-2002, 00:17
Jeg likte Maren veldig godt og Christoffer og Thomas er også veldig fine:klapp:
Maren er nydelig, men de andre navnene er for mye brukt for meg.
Maren er veldig pent!
Christoffer ville jeg stavet med K, da... ;)
ville jeg hatt Thomas til gutten, jenta er det litt vanskeligere å velge på. Liker egentlig veldig godt Camilla, men smaker jeg på Maren er det faktisk veldig fint det også.
Lykke til!!!:baby: :baby:
Tusen takk for alle svar !!!
Tror nok nå at vi har strandet på Maren og Thomas. Min kjære synes nesten ikke det er vits i å se på guttenavn da han er overbevist om at det er ei lita jente...-må legge til at han pleier å ha rett i sine antagelser når det gjelder kjønnet på de ufødte til både familie og venner. Så da gjenstår det bare å se. Jeg synes ihvertfall at det er greit å ha to navn klare.
Klem Moni 28+4
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.