Vis full versjon : Bedre sent enn aldri... Innmelding!
Hei septemberdamer - kan jeg få være her de siste ukene???
Har nemlig fått beskjed om at jeg blir mor senest 15. september! :eek: Egentlig termin er 1. oktober, men jeg skal ha tvillinger, og det ser ut til at de kommer ut litt før tiden - enten med keisersnitt eller igangsetting (hvis jeg er moden nok, da).
Er ellers førstegangsgravid (IVF), 30 år, gift og gleder meg til å bli mamma, selv om det er litt nifst også!
Hilsen lotus, 34+0 i dag! En stor milepæl!:klapp: :klapp:
Jeg er rimelig fersk her på forumet jeg også, men vil likevel ønske deg velkommen. Syns selv det er synd jeg ikke fant disse sidene før nå, men jeg får henge med de siste 5 ukene før termin :)
Selv er jeg 30 år og venter mitt 2. barn den 25. spetember. Fra før har jeg en gutt født i 2000.
Klem fra sol
:findag:
Heisann Lotus:)
VELKOMMEN HIT!!!:klapp: :klapp:
OG GRATULERER MED 34 FULLGÅTTE UKER!!!:klapp: :klapp:
Koslig med disse milepælene...men blir litt sliten av å ha såå iherdig nedtelleing bestandig:cool:
Koselig at du har tvillinger i magen da!:D
Hvet du hvilken kjønn det blir,eller skal du vente i spenning på å få vite det?!
Jeg er forresten 22 år,samboer,førstegangsfødende...med en gutt
:klapp: :klapp: Termin 25 sept...så enda 5 uker igjen,men lillegutt kommer når han er klar;)
Håper du koser deg her inne ilag med oss den siste tiden:)
Wanja35+3:findag:
kokkemor
21-08-2002, 14:15
Hei på deg
Så spennende å vente tvillinger da gitt.
Heng med her på sidene ,her er det full fart og mye trøst å hente.
:klapp: :klapp:
Er selv 34 år gift,og venter ei lita jente:baby: den 10 sept.
hilsen kokkemor:findag:
Heisann lotus!
Vi har "hilst" på hverandre på tvillingforumet, men jeg hører altså til her inne i septemberklubben. Velkommen skal du være! :)
At babyene dine kommer i september, er jo veldig sansynlig ja.
;)
Håper at du får noen fine uker fremover nå før du blir tvillingmamma! :baby: :baby:
Selv har jeg bare en uke igjen i dag. Er 37+2 i dag og de lar meg gå til 38+2. Skal ha planlagt snitt og håper jo i disse dager på at de to små holder seg i magen til den aktuelle dagen. Foreløpig går det greit ;)
Kos deg med magen og ta godt vare på deg selv! *s*
Hei Lotus! :)
Velkommen til oss... bedre sent enn aldri. ;)
Så spennende med tvillinger!! Jeg er 27 og venter nr. 2, har en gutt på 6 fra før.
Håper du trives her hos oss de siste ukene, og at du klarer å henge med... her skjer det nemlig myyyye! :D
Klem fra Robyn, T-27
Nei, jassåååå Lotuss.....:leiseg:
Svikter oss i oktoberklubben nå som vi har vært sammen så lenge *hehe*. Herrelighet 15 september.....Det er jo ikke lang tid unna. Men du får nok holde en fot i hver klubb tenker jeg..Vi kan jo ikke slipp på deg, bare fordi du skal inn litt tidligere enn termin! :bonk:
Klem Pope
Tuneland
21-08-2002, 17:28
Selvfølgelig får du være sammen med oss, skulle da bare mangle!:)
VELKOMMEN HIT TIL SEPTEMBERKLUBBEN!!
Så spennende med tvillinger da! Vi har endel tvillingmammaer her inne, men selvfølgelig plass til flere!:)
Klem, Tuneland 35+1
Selvfølgelig er du og dine:baby: :baby: velkommen hit.:mervink:
SÅ spennende da gitt. 15 september, det er jo bare 3 1/2 uke unna det:)
Her får du det like koselig som i oktoberklubben, og skjønner at du tilhører tvillingmammaene i tvillingklubben også. Møte likesinnede er jo best:)
Velkommen igjen!!
:klem: fra Miro:) T-11
Som er gift, snart i ett år 22. september. Og venter sitt første barn.
Gratulerer og velkommen !! :klapp:
:stakar:
klem
Vimsen T-13
Kommer nok til å ha en liten fot både i oktoberklubben og i tvilling-klubben også!
Wanja - jeg venter engutt og en jente!
Spennende å følge med - nå ser jeg det tikker inn meldinger om fødsler også her! :eek:
lotus, 34+1
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.