Vis full versjon : Kan jeg bruke FENU-MAX??
Jeg er veldig plaget med bihulebetennelse og går nå på penicilinkur, men synes søren meg ikke at det hjelper...
Lurer på om jeg kan bruke FENU-MAX (bukkehornsfrø og timian) kjøpt på helsekost.Den er helt super mot bihuleplager.
Noen som vet??:snill:
Hei
Jeg er ingen ekspert, men jeg har forhørt meg om akkurat dette preparatet, og jeg fikk beskjed om at den kan ikke taes av gravide og ammende.
Det er pga at det er bukkehornsfrø i den. Hun jeg snakket med er utdannet innen helsekost.
Sånn alt i alt skal gravide være veldig forsiktig med helsekost og urter under graviditet.
Har du prøvd å skylle med saltvann, får kjøpt sånn " nesehorn " på apoteket, og det er i alle fall IKKE farlig for gravide.
Lykke til !!
Hilsen Pludre som sliter med det samme
Hei
Jeg er ingen ekspert, men jeg har forhørt meg om akkurat dette preparatet, og jeg fikk beskjed om at den kan ikke taes av gravide og ammende.
Det er pga at det er bukkehornsfrø i den. Hun jeg snakket med er utdannet innen helsekost.
Oi :shock: , jeg spurte på helsekosten og fikk det motsatte svaret - at det var trygt å bruke FENU-MAX under graviditet. Vet du hvorfor bukkehornsfrø ikke er bra for gravide?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.