Vis full versjon : Uvel(ikke kvalm), litt ør, skjelven....
Sånn har jeg vært den siste timen omtrent...
Føler meg litt småskjelven i hele kroppen, føler meg litt uvel (og ikke direkte kvalm, men uvel i kroppen liksom) + at jeg føler meg litt småør.
Det er veldig ekkelt.
Det skulle ikke være blodsukkeret heller jeg spiste for 1 time siden.
Hva kan det være?
Kjenner følelsen, vet heller ikke hva det er... Men jeg må sette meg ned, for det føles som om jeg besvimer eller noe... Er nok et eller annet stoff vi mangler... Men det kan jo være blodsukkeret som går litt i bølger eller noe, jeg pleier helle inn på cola og det pleier å hjelpe.Lykke til!
føles som fall i blodsukkeret i grunn ja, men det hjelper ikke med mat, prøvde med syltetøy på maten og det skal jo øke blodsukkeret kraftig, men ingen bedring.
Føles hele tiden som om man må sitte eller aller helst ligge, ellers går det straks rett i bakken, ekkelt....
Tidl. bruker
31-03-2005, 13:39
Regner med at du har sjekket jernlagrene dine. Jeg kan også bli litt dårlig form, hvis jeg har lave jernlager. Da blir jeg i peroider slik som du beskriver.En annen ting det kan være er jo blodtrykket. Kanskje du skal få i deg litt væske. Men det kan jo være så mangt..... dette var bare noen forslag fra meg!:vetikke:
Tror nok det er normalt i svangerskapet. Det er mye som skjer inni kroppen
vår fremover, og det er ikke rart vi er både trette, svimle og uvel. Det er
mye hormoner som løper løpsk, så sett deg ned om du blir uvel.
Husker jeg var på handletur med venninna mi i mitt forrige svanger skap. Jeg
var så svimmel og kvalm at jeg måtte sette meg ned på hver benk jeg fant.
Venninna mi var helt sjokkert over formen min :lol: Så de store handleturene
droppet jeg da fremover.
Nyperose
04-04-2005, 10:13
Jeg har det på samme måte. Det kan være blodtrykksfall....eller noe vi mangler i kroppen. Jeg har lav blodprosent også....kanskje det er det som gjør det......forferdelig plagsom og ekkelt. Føler seg jo rett og slett syk. Stabilt sideleie er eneste som hjelper. Ikke artig når man er på jobb eller ute blandt folk. Jeg måtte i forrige uke legge meg ned på et skittent gulv i et prøverom.....ikke behagelig men det var rett før jeg besvimte. Det går over rett etter fødselen.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.