PDA

Vis full versjon : Noen med hjerteklapp?

Libra
01-04-2005, 10:27
Hei
Er det noen her som har hatt hjerteklapp? Jeg har det i dag, det er akkurat som om hjertet slår litt uregelmessig innimellom! Jeg har ringt til legen min og jeg skal dit etterpå og ta en EKG. (Og ganske stolt av det, siden jeg er av typen "det-går-nok-over-snart")

Bare lurte på om noen hadde noen erfaringer?

Tessa810
01-04-2005, 10:42
jeg har urolig hjerte som det også kalles. Har alltid hatt det, men nå etter at jeg ble gravid, har det blitt mye mer. Det kan være veldig ubehagelig :urk: , men er heldigvis helt ufarlig! Jeg merker det ekstra godt hvis jeg stresser, ikke sover nok, spiser uregelmessig og usundt blant annet. Har selv blitt sjekket med EKG og ingenting unormalt ble observert heldigvis. :lettet: Men jeg liker det ikke! Jeg kan ha det sånn en hel dag... Men som sakt; det er ikke farlig! :snill: Håper å høre hva legen fant ut og om du fikk med deg noen tips som du kanskje vil dele med meg?! Lykke til! :klemme:

MARIT 77
03-04-2005, 02:22
Jeg hadde hjerteklapp særlig de 2 første mndene,som oftest like etter at jeg hadde lagt meg. Og på de dagene det hadde vært mye stresss på jobben. Det har heldigvis avtatt nå,men tror ikke dette er farlig.

Tidl. bruker
03-04-2005, 11:37
Jeg har merket det et par ganger, spesielt når jeg er litt stresset. Det varer ikke lenge, men er veldig ekkelt, men tror det er ganske ufarlig, så jeg har ikke sjekket det opp med legen. Jeg mener å ha lest et sted at hjertet jobber ekstra hardt nå som det er en baby i magen, og at det ikke er noe farlig.

elisabeth75
04-04-2005, 14:46
Jeg har det avogtil (mindre nå i svangerskapet) Har vært og sjekket meg, men alt er i orden. Har også en far som har det samme, og han har tatt all slags prøver og sjekker, men de finner ikke no galt. Tror egentlig at det er endel som har det, og at det ikke er no farlig.

Libra
06-04-2005, 07:39
Takk for svar! Jeg var hos legen, og hun fant ut at hjertet mitt tar noen ekstraslag innimellom. Det er visstnok ufarlig, selv om jeg syns det er veldig ubehagelig, særlig om kvelden når jeg har lagt meg. Håper dette roer seg snart. Babyen spreller i hvert fall, så det virker som om h?n har det fint!

Katrinemor
06-04-2005, 10:18
Når dere sier det så har faktisk jeg også hatt det, og det er utrolig ekkelt. Jeg håper det ikke er noe alvorlig. Håper det går over, det kommer og går en sjelden gang.

Katrinemor
06-04-2005, 10:19
Når dere sier det så har faktisk jeg også hatt det, og det er utrolig ekkelt. Jeg håper det ikke er noe alvorlig. Håper det går over, det kommer og går en sjelden gang.