PDA

Vis full versjon : Det blir nok en gutt!

Marielle
21-08-2002, 14:00
I går var vi på UL på Aker. Både morsomt, spennende og interessant. Spiste en sjokolade før undersøkelsen, og resultatet var en syperaktiv krabat der inne. Og jordmoren var ikke i tvil; det var en gutt.

Har i grunnen ventet at det skal bli en gutt, selv om jeg nok hadde håpet på jente. Sånn sett er det fint å få vite det nå, så kan jeg bare legge vekk alle babyklærne jeg hadde da jeg var liten og slutte å drømme om en liten prinsesse med rosa kjoler og oppsatt hår. Tror egentlig dette er en måte for å sikre at jeg vil ha flere barn på - må liksom ha en jente også.

Jeg er selvfølgelig like glad for å få en gutt - det er det ingen tvil om!

I går etter UL-en skulle vi bare rusle ut å kjøpe noen babyklær, for å feire begivenheten. Jeg har ikke sett mye på babyklær i mitt liv, men jeg ble veldig skuffet over utvalget av guttebabyklær. Vi var innom to "jålebutikker" og Cubus. Det var hyller fulle av morsomme jenteklær, men nesten ingenting til gutter. Det er dumt. Det burde da være i butikkenes interesse å ha morsomme gutteklær også, tross alt er alvparten av alle barna gutter. Det fine med det er jo at jeg kommer til å bruke mindre penger på klær til den lille.

Marielle og Lykkeliten (som trolig får navnet Simen Hendrik) 19+0

selda
21-08-2002, 15:57
Så fint at alt var bra. Jeg også venter en gutt. Jeg har enavhver fra før .

selda 18+1

Eirill
21-08-2002, 16:29
Gratulerer med vel overstått UL! :)

Det virker som om mange i januarklubben har fått vite kjønn, nå gjenstår det å se om vi også får vite det i morgen...... :baby: (Jeg har en sterk jentefølelse;) )

Jeg synes det er litt kjedelig å handle klær til nevøene mine, jeg. Det er mer variasjon i jenteavdelingene.

Loppa
21-08-2002, 18:20
Så flott at alt var bra med nurket ditt!! :klapp: :klapp:

Sambo har en sønn fra før som bor sammen med oss, så jeg har merket meg det dårlige utvalget i gutteklær jeg også.
Håper innerst inne på ei lita tulle.......

Det var forresten et fint navn dere har tenkt på til guttepjokken!! :)

Koz fra Loppa & Lille Håp, 17+4.

Ramgad
21-08-2002, 23:08
Gratulerer, og velkommen til Gutteklubben grei!
Har også vært på UL og sett tissemannen - stilig var det!

Angående gutteklær er jeg ikke enig i at det er dårlig utvalg. Faktisk har jeg mange ganger kjøpt guttetøy til Ronja (18 mnd) fordi de er stiligere enn jentetøyet. Hører med i visa at jeg unngår de veldig jentete plaggene tvert jeg ser dem. Har faktisk hatt i bakhodet at det skal kunne gå an å bruke igjen på en eventuell bror. Mange plagg har jeg ikke kunnet kjøpe fordi de er for guttete for jenta mi ... men nå kan jeg shoppe!

Klapp magen og kos deg!

tjorven
22-08-2002, 11:50
Hei!!!

Var på 4 mnd kontorll om mandagen, men fikk dessverre ikke vite kjønn...Legen snakket ikke engang om det, ikke spurte jeg heller..
Dette var første gang jeg hadde utvendig Ul, har aldri hatt annet enn innvendig UL...
Nå er den lille for stor for innvendig Ul...Må si at denne gangen ble bildet mye mer uklart enn før...

Jeg tror selv at jeg har en liten gutt i magen, selv om alle andre tror det er ei lita jente....

Hilsen tjorven og knøttet (16+6)