Vis full versjon : så er dagen endelig her.. men
ingenting skjer!:(
jeg er ikke den eneste som går over tiden her inne ser jeg.. men akkurat nå føles det som at dette kan ta evigheter!! buhu
er sprekere enn på lenge.. i går løp jeg opp trappen..glemte jo helt den store magen...:p huffameien
har noen kynnere, men de blir ikke til noe..
så dette kan ta laang tid tror jeg...
send noen fødevibber til meg da! :leiseg:
klemmer celina T
Jeg skulle gjerne sendt deg noen fødefibber, men jeg vet rett og slett ikke om jeg er den rette til å gjøre det:( Jeg er nemlig en dag over termin i dag.....:leiseg:
Det virker heller ikke som om noe skal skje den nærmeste tiden. Jeg trøster meg med at jeg har hørt om mange der fødselen har kommet som lyn fra klar himmel.;) Har hatt vannvittig mange kynnere de 2 siste ukene, men nå har faktisk det også roet seg ned!:???: Kanskje den lille ombestemte seg.........:eek:
Men...i morgen er det fullmåne, og det skal visstnok få fart på fødslene:p Har aldri vært noe overtroisk, men hva blir man vel ikke i desperate situasjoner.....;)
Husk å skrive inn da om noe skjer, Celina!:)
T+1
Slik har vi det de fleste i august-klubben, virker det som....:leiseg:
Kansje det blir september barn på oss :( :???:
Jeg gikk 12 dager over tiden med datteren min, og jeg vil ikke at det skal skje igjen!!!!
Som du kansje har lest har jeg prøvd litt av hvert for å sette igang fødsel, men det skjer ingenting! Så da er det bare å sette seg ned å vente da....
Sender deg masse
((((((((((((((((((( :birth:VIBBER )))))))))))))))))))
... og håper på at de virker!
Klem Hege T+3
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.