Vis full versjon : Si deres mening
Malinmor
21-08-2002, 14:51
Navn!
;) Synes det er et nyydellig navn. Hvorfor bruker dere ikke det da? det er jo det dere liker best selv? Drit i svigermor!!!
Hun får lære seg å like det navnet som barnebarnet hennes skal få:)
:findag:
Tidl. bruker
21-08-2002, 15:13
Hei jeg stemte på Seline er et fint navn!!!!:D :klapp:
:vink:
Stemte på Natalie, jeg! :kidoki:
Lykke til!
:findag:
5+4
Hei!
Det viktige er at dere liker navnet!
Jeg stemte på Karoline fordi jeg rett og slett personlig liker det best. Grunnen er at jeg synes navnet er et godt og klassisk navn som har vært brukt i Norge i mange år.
Min mening :-)
Klem fra Fugl
Jeg stemte på Seline for jeg synes det er fint også passer det jo så godt til storebror Sebastian!:klapp:
Velg det navnet dere synes er finest selv, jeg hadde ikke giddi og brydd meg om familiens meninger hvertfall!
Lykke til:cool:
Klem fra BigMama 33+0 :D
Jeg synes alle navnene var fine, men jeg stemte på Seline. Syns det var det fineste.
Lykke til med navnevalg, men hver obs på at du kanskje ikke synes navnet dere har valgt passer til bebisen som kommer. Det har jeg iallefall hørt. Har ingen erfaring i og med at jeg venter min første i februar.
Kos fra Hennie
Stemte på Karoline, men synes egentlig at Nikoline er like fint :)!
Hei Happii!
Stemte på Karoline, men det var flere av de andre som var fine også.
Cazandra
21-08-2002, 18:29
Jeg stemte på Seline, syns det passa så fint til Sebastian :kidoki:
Jeg stemte på Natalie ! :kidoki:
Loppa & Lille Håp, 17+4.
Lavendel
21-08-2002, 18:38
Stemte på Natalie :hjerter: Men synes at Seline var et nydelig navn det også :hjerter: :kidoki:
Syntes dette var litt skremmende jeg... Ser du har en gutt som heter :hjerter:Sebastian...som er det guttenavnet vi har bestemt oss for. Og så at du har et jentenavnet :hjerter:Natalie på lista....noe babyen vår skal hete om det er jente...
Det var litt artig :klapp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.