PDA

Vis full versjon : Tror jeg spontanaborterer

acthor
04-04-2005, 16:46
Hei

I dag tidlig begynte jeg å blø fra underlivet, friskt og tynt blod. Ringte legen og fikk time straks. Undersøkelsen viste ingenting, men hun trodde kanskje det var SA på gang. Når jeg var hos henne hadde jeg kun press i korsryggen, men nå har jeg hatt skikkelige kramper, akkurat som under mensen, og i skrivende stund sitter jeg med varmeflaske, det lindrer litt. Jeg blør også mer og tykkere nå.

Er det håp for at det kan være noe annet enn en SA?

Jeg kjenner ingen som er / har vært gravide ( unntatt moren min, men jeg vil ikke si det, hun blir så lei seg, vet ikke engang at jeg er gravid) og har ingen å spørre....

Mange klemmer fra ei som håper spiren klamrer seg fast.

MARIT 77
04-04-2005, 18:05
Jeg har hatt en spontan abort, må desverre si at jeg kjenner igjen symptomene. Men det er mange som har hatt blødninger som likevel ikke har mistet!!!!! Håper du er en av disse. :snill:

acthor
05-04-2005, 09:53
Hei

Nei, det gikk ikke bra. Håpet jo på det, men akk. Vi får prøve igjen, men jeg vil vente en stund. Er det noen som vet når man skal begynne på p-piller etter en SA?

Klem

Alexa74
05-04-2005, 10:47
Huff, det var trist å høre! Føler med deg! Jeg er ikke noen ekspert på p-piller, men vil tro du bør vente til syklusen din er i rett gjenge igjen.. Hør med legen din. Lykke til videre!

Hampus
05-04-2005, 11:53
Det var trist å høre at du mistet. Ta godt være på deg selv.

Lykke til med videre prøving når den dagen kommer. :klem:

Ell80
06-04-2005, 11:16
Stakkars deg.. Føler med deg. Eg hadde også ein spontanabort i går og hadde dei samme symtoma som du :( var 10+1..