Vis full versjon : er så kvalm!!
Jeg har de 3 siste dagene nå ikke klart å hold på noe av et jeg har puttet i min munn værken vått eller tørt....Bare kastet opp alt....Har kastet opp endel hele svangerskapet ikke så mye som nå da,men alikevel endel,,,Skal ringe legen i dag er så redd for å bli lagt inn på sykehuset.....Jeg har mange kg å gå på jeg da så det gjør ikke noe sånn sett,men det stakkars vidunderet mitt da.......Det får vel det den trenger gjør h*n ikke??
Er litt bekymra jeg da....Har gått ned 8 kg i svangerskapet......
Sorry for et litt sutre innlegg måtte bare få det ut...
Klem fra spira og lille vidunder 18+5
Mo & Nurket
21-08-2002, 16:35
akkurat på dette område har jeg ingen erfaring.
Vil bare si at jeg føler med deg :stakar: og krysser fingrene for at det ordner seg og at du slipper innleggelse. Hvis bebisen din vokser inni magen din som normalt, burde det vel ikke være noen fare?! Men som sagt jeg har ikke så mye peiling på dette området
Lykke til Spira!!
Go'klem :klem: fra Mo & Nurket
Håper du føler deg bedre snart!:stakar:
Hei alle sammen!!
Takk for svar!!
Jeg skal på ul tl fredag og jeg gleder/gruer meg masse til det...
Snakket med legen og han sa jeg skulle få noe kvalmestillende,men det kommer vel opp like raskt som alt annet så da er ok det lite vits....
en eg skulle ta kontakt med han senere på dagen for han var vist ganske opptatt...
Klem
Krysser fingrene for deg Spira !!
Og hvis du mot all formodning må innlegges prøv å tenk at det er i så fall det beste for deg og nurket. :stakar:
Husk å holde oss oppdatert da! :)
Oppmuntringsklemmer fra Loppa & Lille Håp, 17+4.
jeg ble lagt inn da jeg var 6+5... grudde meg men var egeltlig ganske deilig... slapp og tenke på noe, fikk tre liter veske til dagen som en del av behndlingen.. det hjelper da slipper du å slite så lenge....
og kvalmestillende tabletter fikk jeg klarer du ikke og beholde de tror jeg at du kan få stikk piller...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.