PDA

Vis full versjon : vær så snill og svar meg... blødninger!!!

Tidl. bruker
03-12-2002, 01:20
Hei

Bare lurte på om noen av dere mer erfarne kan hjelpe meg? I dag er jeg 5+5, og i ettermiddag fikk jeg plutselig en "styrtblødning". Lys-rosa-rødt blod, tynt, forholdsvis mye. Har roet seg nå... Noen som har erfaring med dette? (vil gjerne høre de, uansett om de er positive eller negative)

Jeg hadde en sa i mai, men da kom det bare litt i gangen, i nesten to uker, og det var mørkt og klumpete blod. Denne gangen er det helt annerledes, og det er derfor jeg lurer på om det kan være håp? Prøver å innse at sjansen er liten, men....

I tillegg er det på akkurat samme tid i svangerskapet som sist. Det er den dagen hvor jeg egentlig skulle hatt eggløsning. Noen som kan si noe i forhold til dette? Kan det være et hormon jeg ikke skiller ut nok av til å holde på :baby: ?

Tenkte å ringe legen min i morgen, men av erfaring fra sist får jeg nok beskjed om å vente og se....

Solveham (som er litt bekymra og veeeeldig skuffet!!!!)

C3PO
03-12-2002, 09:44
Dette er vanskelig å svare på, men siden du allerede har hatt en SA er du berettiget til bedre oppfølging denne gangen. Selv om legen din sier "vent og se", krev innvendig UL - evt. oppsøk et privat legesenter à la Volvat.

Tidl. bruker
03-12-2002, 12:45
Jeg vil ikke beskymre deg men oppsøk lege slik at du får GU. Jeg har hatt et svangerskap tidligere med blødnigere hele tiden. PLuss i dette også, men alt er bra med ungen min nå og fødet en nydelig gutt april 01. :)