PDA

Vis full versjon : Prøverørs"barn" mangler morsinnstinkt

Jumpy
10-04-2005, 11:35
hehe, nå fikk jeg deres oppmerksomhet, tenker jeg :haha:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/04/10/428406.html

Skjønte ikke helt koplingen eller fokuset på at moren selv var prøverørsgorilla (IVFgorilla) og hvilken sammenheng dette hadde med at hun selv mangler morsinnsinnstinkt.

jaja ... Verdens første IVF-barn Louise Brown og hennes IVF søster Natalie har jo nå fått barn selv, og jeg har ikke lest at disse har fornektet sine barn ...

Nova
10-04-2005, 13:42
Leste artikkelen tidligere i dag, og jeg så jo etterhvert at fornektelsen hadde lite med "prøverør" å gjøre- snarere at mor selv var oppdratt av mennesker og rett og slett hadde liten peiling på det å være gorillamamma! Pussig overskrift.

miamo
10-04-2005, 14:50
Ja, reagerte på denne jeg også. :hm:

Det er i alle fall én ting som er helt sikkert, og det er at jeg som vordende IVFmamma ( :kryss: ) skal være forsiktig med å la mitt barn bli oppdratt av gorillaer. Vil ikke risikere at hun/han mister mors/fars-instinktet sitt heller.

miamo.

Louise
10-04-2005, 19:00
Ja, reagerte på denne jeg også. :hm:

Det er i alle fall én ting som er helt sikkert, og det er at jeg som vordende IVFmamma ( :kryss: ) skal være forsiktig med å la mitt barn bli oppdratt av gorillaer. Vil ikke risikere at hun/han mister mors/fars-instinktet sitt heller.

miamo.

:knegg: Blir ikke noen gorilla som skal oppdra mitt IVF barn heller.