PDA

Vis full versjon : Da reiser jeg...egentlig takket være dere..

Maline
21-08-2002, 16:09
Hei igjen!

..så sitter jeg her da.....etter å ha lest alle deres svar på mitt siste innlegg (vedr. livs situasjonen min akkurat nå.)..

Det ER umulig å lese alle disse svarene uten at jeg sitter og lar tårene renne..og det føles faktisk helt ålreit..

Jeg har snakket med sambo, gang på gang..og enda en gang....han har nå bedt med om å reise, bl.annet for vi trenger litt tid fra hverandre, og han kan arbeide hjemmefra denne uka.

Han sier også at dersom det finnes et ØRLITE håp, om at jeg kommer tilbake med litt MINDRE underskudd, og kanskje litt flere smil på lager, så bør jeg ikke tvile..da bør jeg reise.

Den dårlige samvittigheten min skal jeg legge igjen hjemme, for jeg må innse at dette gjøres for hele familien..faktisk..ikke minst den lille jenta jeg bærer på nå.

Igår var jeg med ei venninne på et "Homeparty" (salg av klær)...jeg ble med fordi jeg tenkte at dette var grei avkobling på kvelden..

....trodde ikke akkurat at jeg skulle gå i forsvar av noe.....men slik ble det!

..det er så rart.......dere som jeg nesten ikke KJENNER utviser større forståelse og innlevelse og sympati..enn det enkelte av mine barndomsvenner gjør....lurer på hvorfor..

Igår sa jeg til min venninne da vi kjørte..at nå reiser jeg på søndag......pga hele situasjonen her hjemme.....hun jatter med og sier "jada, jeg skjønner jo det"...men så plutselig sier hun; " HE????skal du reise alene???..UTEN Kasper...og helt til Spania????"....ja sier jeg og føler meg allerede i kjelleren..føler at jeg på nytt må forsvare meg..

På dette homepartyet ble det endel snakk om barn naturligvis..., bare koselig det

Jeg sier at jeg føler at jeg har blitt så sårbar etter å ha blitt mamma....og da sier min venninne høyt; " Ja, DU er IKKE til å kjenne igjen..bare man SER på deg så knekker du jo"!!.......blikket mitt falt ned og jeg følte meg som DEN elendige personen....

..hm....livet er jammen rart...de som har vært skånet for det meste av problemer , kan liksom ikke sette seg inn i andres.....fullstendig mangel på empati. Jeg må si at jeg er ufattelig GLAD for at jeg har dere her!...det er HIT jeg kommer med mine dypeste tanker..med min fortvilelse når jeg står på randen.....og når alt stormer innvendig. Dere er så verdifulle!

..Så da reiser jeg på Søndag formiddag, drar til Spania for å tilbringe en uke med foreldrene mine som nå er der på ferie...jeg skal sove hver natt, og hvert eneste måltid skal jeg nyte i fred og ro uten å måtte skynde meg til noe som helst..jeg skal IKKE tenke negative tanker..de skal jeg vifte bort med en Cola i hånden!!

..Takk igjen til dere som har sendt meg MILLIONER av Go`ord!

:stakar: :)

K@trine
21-08-2002, 16:27
Det er veldig tydelig at du trenger denne turen. Det er rart at de som "liksom" skal være de nærmeste og beste vennene ikke klarer å se at ting er galt. Jeg har hatt noen sånne venner selv, endel barndomsvenner som jeg har følt at jeg har måttet holde kontakten med, men nå i det siste så har jeg bare tenkt at de som ikke, det virker som om, bryr seg om meg og de jeg ikke har så mye til felles med de har jeg nå bare kuttet ut også får jeg heller bruke mere tid på de ordentlig gode vennene mine.
I vennskap og kjærlighet så handler det om å gi og ta og når man har følelsen av at man bare gir hele tiden, så er det ikke noe å ta vare på synes jeg! (Nå sporet jeg litt over på min hverdag her, det var ikke meningen)
Jeg håper hvertfall at du får en kjempeflott tur og at du får slappet av og kost deg masse og husk og kjøp en fin kjærestegave til mannen din, det fortjener dere begge!
Lykke til og god tur:cool:
Mange varme :klem: :klem: :klem: fra BigMama 33+0 :baby:

Tiddelibom
21-08-2002, 16:34
Hyggelig at du har bestemt deg for å reise. God tur. Håper du får en fin uke med mye søvn og avslapping!

Tiddelibom 30+6

Helen
21-08-2002, 16:44
Ble kjempeglad når jeg lese innlegget ditt!
Bra at du har tatt dette valget! :klapp:
Jeg er sikker på at det bare kommer noe positivt ut av dette!

Ha en kjempefin tur, slapp av og kos deg!;)

Klem Helen

sunniva
21-08-2002, 17:10
Så flott at du reiser! :klapp:
Jeg ønsker deg god tur, og håper at du får slappet godt av.

Klem fra Sunniva :stakar:

Puncky
21-08-2002, 17:16
God tur Maline!

Håper du får slappet av og hentet nye krefter...

:stakar: fra Puncky!

Elma
21-08-2002, 17:37
:) B I N G O ! :)

Godt at du reiser, Maline! :) :)

Det er utrolig hva søvn kan gjøre med fysisk og psykisk helse!

Vi skal sende mange varme tanker til Malinemannen som er hjemme! :) :)

G o d T u r !! :cool: :D :D :cool:

bolla
21-08-2002, 22:37
Du er sannelig heldig som har en så omtenksom og flott mann,Maline. Og så er du heldig som får sjansen til virkelig å komme deg ovenpå igjen:klapp: , både for din egen skyld, men og for den lille jenta du bærer på, samt Kasper og din mann.
Håper du koser deg og ikke får noe dårlig samvittighet, for det synes ikke jeg du trenger å ha. Kasper er jo med sin far, den beste personen han kunne vært med!!!:stakar:
Håper du får fint vær og nyter uka.
Klem fra Bolla og småen.
31+4 :findag:

Karius
21-08-2002, 23:36
Nå ble jeg skikkelig STOLT av deg jeg:)
Dette er en tur som du sårt trenger og som du absoutt fortjener.
Jeg vet hvor slitsomt og tærende på forholdet det er å ha et sykt barn.....

Kos deg masse og ta deg en Cola;) bad masse, sov når du er trøtt. Spis god mat og husk solkremen:)

Vil bare ønske deg en GOD tur vennen.

Og bare for å ha sagt det, så synes jeg ikke det høres ut som om de nære vennene dine er så veldig sympatiske.
Når en venn av meg er nede, så prøver jeg ihvertfall ikke å dra den enda lenger ned... da skal man liksom tenke positivt og hjelpe vennen sin!

:findag:

Ramgad
21-08-2002, 23:49
God tur, Maline!

Ta med noen gode bøker, det er god avslapping å bare lese. Ligge og lese - sitte på kafè og lese - gå en tur og så finne en benk hvor man kan lese. Ta på gode sko og gå turer der det er lite folk - der kan du synge for deg selv! Nynne litt... Det gjør godt for sjela, dessuten får jenta di viktig musikkopplæring.

Drikk masse, spis masse, smil masse! Kjøp smellbonboner og les de fantastisk morsomme vitsene inni hattene. Eller lag vitser selv. Mannen får HELT SIKKERT en blidere Maline hjem!

Ikke glem cuprumen i baggen! :)

Malinmor
22-08-2002, 00:01
Nå blei jeg glad :D det var dette jeg håpet på å høre Maline:klapp: :klapp: :klapp: Nå ønsker jeg deg bare en kjempe god tur til Spania:D

Skal tenke på deg hele tiden:klapp:

:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Pope
22-08-2002, 11:31
God tur til deg, Maline.

Misunner deg som skal ha litt fri fra alt, og ned til sol, sjø og avslapping. Det høres ut som om du fortjener det også....

Ta nå vare på deg og den lille i magen, og kom tilbake til oss med full energi og nye ideer. Kanskje du rekker å bli med på ett istreff i September som vi planlegger? Når regner du med å være tilbake igjen???

Kjempeklem fra Popsan :bryn:

Maline
22-08-2002, 12:56
TAKK jenter!!

Pope; jeg er tilbake søndag kveld(1.september)

Kommer med rapport så fort som mulig!!!!!!!!!!!!

:klapp: :findag:

Beate
22-08-2002, 12:57
God tur!

Kos deg masse, slapp av, og prøv å samle nye krefter!

Metteb
22-08-2002, 14:47
Vil bare ønske deg god tur

:baby: 32+6

WencheH
22-08-2002, 16:20
Ville bare si at du er tøff som tar det skrittet og reiser. Så får du slappet skikkelig av og kommet til hektene igjen! Vet selv at det ikke er bare bare å være gravid og ha en liten en diltende rundt bena hele tiden, og ha en mann som man sjelden ser no`til siden han pendler!

Du skal se ting ordner seg når du er tilbake!

Kos deg masse!

:klem: WencheH

Snoopy
22-08-2002, 20:00
.... når jeg leste dette! Selv om jeg ikke kjenner deg, så har jeg tenkt på deg og ventet i spenning på hva du bestemte deg for.
Kjempebra at du reiser :klapp: Nå skal du la foreldrene dine skjemme deg bort og så må du kose deg i sola (eller bassenget/sjøen hvis det blir for varmt) og slappe helt av. Høres helt herlig ut. Jeg trives mye bedre med 30 grader i syden enn 30 grader i Norge!

God tur og KOS DEG!:cool:

Klem fra
Snoopy

Krølla
22-08-2002, 20:35
Klart du må reise!!! Og bruk cola'en så mykje du berre klarer :klapp:

God tur og :stakar:

*Trixie*
23-08-2002, 12:26
Supert at du reiser altså!!!:klapp: Det har du sikkert kjempegodt av!! Kose deg, og lade opp batteriene. Drar selv på en slags ferie idag, drar får å besøke søstern min i Lillehammer, det har baåde jeg og sikkert samboeren godt av også, så kan han kose seg hjemme alene i 1 uke også. GOOOOD TUR. :) :) :)