Vis full versjon : hei hei
Tidl. bruker
10-04-2005, 23:44
..........
Velkommen hit da :)
Er ikke så utrooolig mye liv på denne delen av forumet desverre..synd men sant.
Lykke til videre i svangerskapet
trine_moj
11-04-2005, 11:03
Heisannn, og velkommen til dette veeeeeldig stille forumet,
gratuler med den lille i magen.. vi burde prøve og skape litt mere liv her inne
MamaLove
12-04-2005, 15:09
Heisann!
Velkommen hit! Jeg er ganske ny her i dette forumet selv, og her er det veeeeldig stille har jeg erfart... Vi må virkelig skape mere liv, jenter!
Ser du er fra Sunnmøre! ME 2!!! Godt å se noen flere fra sunnmøre, for det er ikke akkurat flertall av oss såvidt jeg har sett...
Tidl. bruker
12-04-2005, 18:05
Heisann!
Velkommen hit! Jeg er ganske ny her i dette forumet selv, og her er det veeeeldig stille har jeg erfart... Vi må virkelig skape mere liv, jenter!
Ser du er fra Sunnmøre! ME 2!!! Godt å se noen flere fra sunnmøre, for det er ikke akkurat flertall av oss såvidt jeg har sett...
Hvor på sunnmøre er du fra da?
MamaLove
12-04-2005, 19:16
Jeg er fra Sjøholt... enn du??
Tidl. bruker
12-04-2005, 19:32
Jeg er fra Sjøholt... enn du??
sykkylven
hei ung_mor. Så koselig at det er flere av oss her:) Hvordan var det å være ung mor første gangen? Vil du fortelle:)?
Tidl. bruker
13-04-2005, 22:52
hei ung_mor. Så koselig at det er flere av oss her:) Hvordan var det å være ung mor første gangen? Vil du fortelle:)?
Kan godt fortelle :)
Jeg var da 15 når jeg ble gravid å 16 når jeg fødde.
Det som var værst var å fortelle det til foreldrene våre. Men det gikk greit :)
Å gå gravid mens jeg fortsatt gikk på ungdomsskolen var helt greit. (litt travelt også når alle ville kjenne på magen....) Lærerene var flinke til å passe på at jeg ikke stresset for mye å sånn.
Fødselen gikk bra og var ukomplisert men varte lenge..
På barsel hadde jeg det veldig bra. De var så snille alle jordmødrene å barnelegene som var der :) Ammingen gikk helt fint.
Når jeg kom hjem ville alle se og holde datteren vår. Det var koslig men også stressende av og til.
Det gikk ca 3uker fra jeg kom hjem til jeg dro ut av huset. Hadde ingenting å ha på meg og følte meg ikke helt på topp. Men en av søstrene mine dro meg med ut for å kjøpe klær. Å da hadde ikke jeg noen valg.
Søvn var ikke noe problem for meg. For hun våknet 2-3ganger natten og fikk pupp å ny bleie. Å sov til klokken var ca 11på formidagen.
Det var jo ganske spesielt å bli mor å så ung alder.
Jeg merket at jeg ble mye mindre sosial ettervert. Noe jeg angrer på i ettertid.
Kommer liksom ikke helt på hva jeg skal skrive nå.
Men er det noe du (eller noen andre) lurer på, så er det bare å spørr :snill:
Hei :vink: og velkommen hit :klemmer:
Håper du trives her :blomst:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.