PDA

Vis full versjon : Endelig på nett igjen+vært på kontroll!

Anne M
21-08-2002, 16:11
Hei alle sammen!!!
Har tilbragt tiden i "trivelige" Trøndelag siden lørdag, men svært GODT å være hjemme igjen!!!
Spesielt siden mannen har vært hjemme, og jeg har tenkt tanken på: "hva om det skjer noe her oppe?"
Det hadde vært kjedelig...
Men det gikk så bra,så bra!:gliser:
Har besøkt familie, venner, spist et tonn med is og bare nytt dagene...
Ingen som stoppet meg i kontrollen ang graviditeten, jeg er helt på grensen til å få fly iflg Braathens, så jeg trakk magen lett inn, smilte fint og gikk ombord...(litt lettet over å ikke bli stoppet)
Sååå deilig å se mannen min igjen:elsker:, masse kos og klem da jeg landet :nuss:
Etter 4 dager med 30 grader i skyggen der nord,gleder jeg meg over at det regner i Bergen idag... :bonk:
Har vært forferdelig varmt og klamt...
Idag og i morgen skal vi på fødselsforberedende kurs, det gleder vi oss til!
Skal bli spennende å få omvisning på føden og Storken, samt å høre litt om hvilke alternativer vi har ang fødsel.
Det nærmer seg jo sånn!!! *JIPPI*!!!

I tillegg har jeg vært på kontroll hos legen min idag, den så slik ut:

Uke: 34+5
Vekt :+1 kg (mye is de siste 14 dager:nam:, totalt 7 kg)
BT : 90/60
Ødem:Negativ (hadde litt hobbitter etter flyturen i går kveld,men borte nå)
Urin : Negativ
Leie : Fremdeles med hodet ned,men ikke festet...
FL : 150
SF-mål : 33
HB: 10,7

Alt i alt fornøyd :klapp:

Ellers har jeg vel timer foran meg med lesing av innlegg, har ikke begynt enda... *puh*(tørker svetten allerede)

Håper det står fint til med alle her inne, vil gjerne ha en oppdatering over nyheter om noen føler seg "kallet"!
Flere som har :birth:,kanskje?

:klem:Anne M + lillegutt 34+5 :baby:

fabel
21-08-2002, 16:17
Heisann Anne :)
Har du overlevd uten datatilgang, eller fikk du sniklese litt?
Flott lillemann har oppført seg pent, du truet jo med å ta først fly tilbake hvis fødselen var i gang :D
Vil du legge inn en liten rapport etter kurset på Storken?? Må jo vite hva jeg er blitt med på ;)

Kos deg med oppdateringen, nå må jeg på jobb (stønn!)!
Fabel og lille kråke, 28+2

Robyn
21-08-2002, 16:22
Hei Anne M! :)

Velkommen hjem igjen, spesiellt godt å komme hjem til mannen kan jeg tenke meg... :wow:
Jeg skjønner det ikke, men jeg har blitt helt avhengig... syns det er fælt når han går på jobb om morgenen. :blush: Og jeg som egentlig er så selvstendig...:uff:
Hormoner...:p

Så flott kontrollen så ut da, godt å høre at alt er bra med mor og barn. :klapp:

Ang. oppdateringer tror jeg kanskje det går raskere for deg å lese innlegg enn at jeg skal begynne å ramse de opp her... det skjer som vanlig mye! :soh:

:findag: og kos deg med lesing...

Klem fra Robyn, T-27

Tuneland
21-08-2002, 17:37
Velkommen hjem Anne M!:vink:

Jeg har også nettopp kommet hjem etter å ha vært først i Oslo, så i trivelige Trøndelag. Kanskje vi har passert hverandre??

Så flotte tall du har å vise til da - blir rent misunnelig jeg...:klapp:

Lykke til på omvisning og fødselsforberedende kurs!

:findag:

Klem, Tuneland 35+1

Miro
21-08-2002, 18:25
Hei Anne:mervink:

Det var vel deilig å komme hjem igjen kan jeg tenke meg. Trøndelag har jo vært varmt hele sommeren. Da er det godt å komme til Bergen kan jeg tenke.
Deilig å hilse på familien også sånn siste gang før fødsel. Og så fint at du kom ombord. Klarte du virkelig å trekke inn magen..hehe:)

Flotte tall hadde du også:)

Kos deg videre.

Klem fra Miro