Vis full versjon : Noen som har hatt festeblødning?
Lillemei
03-12-2002, 14:32
I så fall, hvordan var den? Jeg vet jo at det ikke er så mange som har festeblødninger, men man håper jo alltid... Jeg fikk litt brunlig utflod i går, på dag 5 etter EL og i dag har det kommer litt mer og mørkere brun utflod. Magen kjennes ut som om mensen kan komme når so helst, men jeg venter den jo ikke før om 1 1/2 uke og pleier å ha ganske stabil syklus.
Kan dette ha vært en festeblødning?
Hvordan var deres festeblødninger?
Hilsen en håpefull (som alltid) Lillemei
Jeg fikk en festeblødning på dag 7 etter EL. Den kom frem som en rød strek på toalettpapiret. Jeg syntes det var pussig og tørket meg igjen og enda en gang fikk en rød strek på papiret.
Jeg tror kanskje jeg hadde det...
Dag 3 etter innsetting (IVF) og da jeg hadde mye stikkinger og vondter i magen, så måtte jeg jo fly på do hele tiden for å sjekke om det skjedde noe;)
En av doturene var det noe rosa aktig farge på utfloden, men ikke noe mer enn det.
Så jeg tror det var det, vet ikke hva annet det kunne være.
Jeg fikk litt rød/brun utflod 5-6 dager etter EL som jeg antar var en festeblødning.
Lillemei
04-12-2002, 11:05
Åh, det hørtes jo akkurat ut som det jeg har, Athina! Nå ble jeg spent! Kan jeg få spørre om en ting til? Forsvant denne utfloden igjen etter et par dager? Eller hvor lenge varte den?
Spent Lillemei
Theresen
07-12-2002, 20:46
Hadde en liten blødning på dag 9 etter EL. Vil tro at det var en festeblødning.
Theresen 5+4
Tidligere Bruker
22-01-2003, 22:46
Jeg hadde festeblødning denne gangen. Noen dager et EL hadde jeg litt brun utflod...
Varte bare en dag. ;)
:mervink:
Jeg tror jeg hadde festeblødning på dag 6,7 og 8. Men... det sammenfaller med at vi hadde samleie på dag 6 og 7 så egentlig kan jeg vel ikke være helt sikker. Det kan også være at slimhinnene var litt skjøre pga den begynnende graviditeten.
Selv tror jeg på at det var festeblødning. Det var minimalt. Den første og siste dagen var det bare rustfarge på fingeren etter å ha kjent på tappen. Dagen i midten, dag 7 etter EL, var det en liten rød flekk i trusa og litt på papiret. Det var det liksom.
Lykke til!!!
Ca. seks dager etter el. hadde jeg litt blodtilblandet utflod, varte bare den ene dagen. Men det høres jo litt lovende ut dette.... Lykke til i alle fall!!!! :kidoki:
Begge gangene jeg har blitt gravid har det kommet en liten "foss" av rødt blod, ca. 1 uke etter EL. Varte i 1-2 dager.
Vanligvis får jeg mørkere utflod i dagene før mens, men dette kan ikke forveksles med det....
I dag er det 6 dager etter EL og jeg blør! Jippi! Da er jeg sikkert gravid!!:klapp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.