PDA

Vis full versjon : 18 ukers UL - Det blir en gutt!

tomy
21-08-2002, 16:25
Hei alle sammen.

Mange av oss "januardamer" er i disse dager på 18 ukers kontroll. For mitt vedkommende fant denne sted i går, og var det første møte med jordmor. En kjempekoselig dame, som virkelig tok seg tid til å forklare alle detaljer. Har hatt alle kontroller hos gynekolog fram til nå - og har vært fornøyd med det, men vil gjerne gå til jordmor også, da jeg innbiller meg at de ofte tar seg litt bedre tid.

Siden dette var den sjette UL, hadde vi allerede fått fastslått at alle fingre og tær var tilstede, men synet av den lille er like fasinerende hver gang! Tror at både pappan og jeg kan stirre inn i den skjermen hvor lenge det skal være! Dere som ikke har vært på UL ennå - gled dere! Ellers stemte målene med terminen som er fastsatt til 21. januar - men det burde den også - siden dette er et IVF-barn vet vi når han var laget!

Dessuten ville nå endelig bebisen vise at han var gutt! Nå kan vi i hvert fall slutte å "krangle" om jentenavn... Det ser i hvert fall foreløpig ut som vi skal ha en :baby: Elias.

:findag:

Liss
21-08-2002, 16:30
Grattis med vel overstått ul. Så bra at alt var ok.
Klem fra
Liss og Emil (17+2ul, 18+6egen)

Eirill
21-08-2002, 16:35
Gratulerer med en liten gutt i magen! :baby:

Vi skal til pers i morgen, og jeg er kjempespent på om vi får vite kjønnet! Jeg ville ikke vite det da vi ventet Tuppsjura(storesøster på 14 mnd), men denne gangen har den vordende far fått bestemme. Han håper på å få en enklere navnediskusjon han også! ;)