Vis full versjon : Leg en sa det: Du er gravid!!!!!!!
Første sv.skapskontroll er unnagjort, å herlig! Siden jeg bare har tatt en CB for lenge siden, tok de en test og den var slik den skulle være. Legen kjente på livmoren min, den var også helt gravid!!! Jeg smiler og traller og er så fornøyd, har vært litt usikker siden jeg innmellom har følt meg litt lite gravid. Jeg skal på UL allerede i uke 12, den 10. sept. og jeg krysser alt for at lille nurket er i beste velgående.
Legen sa til meg at sjansene for SA er størst i uke 4, 8, 12 og 16. Noen som vet hvorfor? Nå slapper ikke jeg helt av før i uke 17 vertfall....
Hilsen Meg 8+5 (9+2 i følge legen)
Flott at alt virker bra;)
Noen leger mener risikoen for å miste er større akkurat de tidene hvor man EGENTLIG skulle hatt mensen, dersom man ikke var gravid, hvis du skjønner? Tror det har noe med at akkurat i disse dagene så skjer en hormonforandring i kroppen, og hos noen blir den såpass stor at livmorslimhinnen bryter sammen.
Jeg vet ikke om jeg tror så mye på denne teorien selv, men de sier så..
Marianne73
21-08-2002, 18:40
Hei !
Så heldig du har vært som allerede har vært hos legen (og fikk flyttet terminen litt). jeg har ikke legetime før neste torsdag (da er jeg 9+6) og jeg gruer og gleder meg :) Har heller ikke tatt flere CB og tenker at hva om legen sier at jeg ikke er gravid.......Men det skal vel litt til (jeg mener, jeg har jo verdens mest regelmessige menstruasjon). Formen min er veldig opp og ned - noen dager er det om jeg ikke skulle være gravid (kun ømme bryster og trøtt) mens andre dager er pyton (får ikke ned en matbit og er kvalm). Har vært en del inne på BiM og er blitt skremt av all pratingene om MA og SA, men prøver å være en optimist :)
Lykke til videre
Hilsen Marianne (8+5)
Cazandra
21-08-2002, 18:40
Gratulerer:D
Skjønner du at du virkelig er graviiiiiid :klapp:
Spennende og få vite at du kanskje er lengre på vei:D
Lykke til på UL:kidoki:
9+2
Må være deilig å endelig komme igang med kontrollene. Fått bekreftelse fra legen osv. :klapp:
Jeg skal ikke til legen før 3/9. Gleder og gruer meg... Er ikke noe glad i å ta en masse blodprøver, og ikke GU. Men, det må man bare imellom...:eek:
Lykke til videre i sv.skapet.
:findag:
:klem: meg i 8+5
Grattis grattis..
Enig i det at det er super deiligt og komme igang med konrtollene.
Var ikke på første kontroll før i uke 14 ( nå nettopp faktisk) og det var deiligt og komme igang igjen.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.