PDA

Vis full versjon : Blødniger!!!

Tidl. bruker
21-08-2002, 17:40
Jeg sliter med blødniger i svangerskapet. Blødnigene begynte i uke 5. Hadde stort sett blødniger helt jeg skulle til legen i uke6.
Men siden jeg har hatt et svangerskap tidligere blødniger tok jeg ikke det alvorlig. Kom til GU i uke 7, nesten på grensen til å kunne se noe. Men vi så hjerte bevege seg.

Ellers de 2 siste dagene har jeg hatt veldig sterke blødniger, men ikke smerter / feber. Men jeg da jeg var på KK 15.8 fikk jeg GU først. Men da så de ikke så mye. Mest skygge av fosteret. Men da UL ble tatt fikk vi se ungen vår. Alt så bra til med ungen, det vinket til mammaen og pappaen sin he-he. Pluss at det sprelte så mye, etter at legen vekke det til live med UL.
Jeg må i dette svangerskapet ha ekstra lege kontroll timer. Vedvarer blødnigene frem til Uke 24 da må jeg ha mer kontroller på KK også. Sliter sånn på kroppen. Holder dette på slik til uke 24 kan jeg risikere å bli innlakt på sykehuset også resten av tiden. For jeg slet sånn med det med førstemann. Så er redd for lang tid på sykehuset. Da må nok min mann sykemedle seg slik at gutten vår blir tatt hånd om.

Ikke bare å gå gravid alltid. Pluss at jeg har bekkenløsnigen som plager meg. Jeg var til fysioher om dagen , fikk brekket det på. Blir heldt utslitt. Problemer med å få med meg høyre foten inni mellom. Huff jeg bare klager. Men jeg klager ikke direkte til noen.!!! Men jeg bør slutte med å prøve å være mer frisk og opplakt enn det jeg er.

jeg sliter sånn med blødniger. Hadde så krafige igjen idag. Men eneste de kan si hold sengen, slapp av. Heldigvis er han hos dagmamma ellers tror jeg at jeg vill hørt med min mor idag. For jeg er ikke frisk idag:leiseg:

Jeg får ikke lov å gjøre noen ting lenger nesten, har så krafige blødniger. Føler meg så hemmet. Pluss at vi skal snart flytte inn i nytt hus. Huff.....:leiseg: :leiseg:

Er 3 mnd. + 1 dag

Sala
22-08-2002, 13:07
Så leit å høre at du har blødninger! Føler virkelig med deg, vet selv hvor psykisk slitsomt det er å ha blødninger når man _vet_ at de ikke skal være der! :sint:

Hadde blødninger fra uke 5 til uke 10 i dette svangerskapet. Legene fant etterhvert ut at jeg i denne perioden aborterte et tvillingfoster. Det gikk heldigvis bra, er nå i uke 19. Men må innrømme at jeg fortsatt er litt stressa før dobesøk, redd for å se de fryktede flekkene igjen! Fem uker med blødninger har satt sine spor! Kan derfor levende forestille meg hvor slitsomt du har det... :(

Ønsker deg lykke til videre! Det er vel en liten trøst å ha opplevd dette før, og sett at det går bra.

Klem Sala 19+2

:findag:

Beate
22-08-2002, 13:46
Wera!

Du skriver at du slet veldig med blødninger i forrige svangerskap også?! Synes synd på deg..:stakar:
Men kan ikke legene finne ut HVORFOR du blør hele tiden da?
Når jeg var på ul pga. bittelitt blod på papiret, så de at blodet kom fra kanten på morkaka, og forklarte det med at morkaka graver seg dypt inn i livmorveggen den første tiden, og det oppstår ofte småblødninger i forb. med det.
Regner ikke med at DET er tilfelle hos deg, men de bør jo kunne finne ut av hva som skjer?

Puncky
24-08-2002, 03:58
Så synd da Wera.....!

Men kan ikke legene finne ut hvorfor du blør?

Jeg hadde blødning i uke 6, og det ble heldigvis bare med den ene, men det var ille nok når det pågikk.

Kan ikke være lett for deg, føler meg deg!

Stå på Wera!!

Stoor :stakar: fra Puncky (34+0)

Tidl. bruker
26-08-2002, 12:25
De finner ikke ut hvorfor jeg blør, men fortsetter det. D ablir jeg innlakt eller hyppige kortroller fra uke 24.
Men skal til legen på fredag så håper jeg blir henvist til UL snart igjen.;)