PDA

Vis full versjon : Her kommer jeg

Kikki
03-12-2002, 19:37
Har til nå bare "smuglest" dere andre augusteres meldinger, men nå tar jeg motet til meg og melder meg inn jeg også!!

Jeg testet positivt for vel 1 uke siden, og ifølge terminkalkulator skal jeg ha ca 5. august.
Dette er min 2. pergokur - så egentlig har ting skjedd fort for oss, i og med at vi startet for noen månedersiden med "seriøs" prøving.

Det er så nytt ennå dette her, synes liksom det er skummelt å snakke om, og å tenke på... hører hele tiden om de 12 første ukene som er så kritiske - klarer ikke helt å leve meg inn i det som skjer med kroppen min... Men det går seg nok til :)

Jeg har hatt stor nytte av å lese dere andres innlegg, om gleder og bekymringer - spesielt når jeg ser at symptomene og tankene så ofte går igjen hos oss alle... da tenker jeg at jeg er helt normal likevel hehe

ok, nok for denne gang.

Klem Kikki

:p

petrine
04-12-2002, 09:46
Eg trur graviditeten er litt uverkeleg for alle den første tida, men det endrar seg nok raskt når magen begynner å vokse!!

Det er jo ekstra spennande dei første vekene, men det går jo som regel bra! Lukke til!

:) petrine

Zelda
04-12-2002, 10:28
Hei!
Gratulerer med to blå og velkommen hit til oss :). Vi har en spennende og deilig tid forran oss. De tolv første ukene er alltid nervepirrende, men som regel går det bra.

:findag:

Balumba
04-12-2002, 11:03
Gratulerer med :baby: i magen og velkommen hit!

Jeg har også foreløpig termin 5. august og ble gravid på min 2 pergokur :)

skofus
04-12-2002, 16:24
Velkommen :)

Skjønner godt hvordan du føler. Man er kjempeglad for å være gravid, men så lurer man jo alltid på om det skal gå bra. Men det får vi jo ikke vite før i juli/august, så vi må nok lære å leve med usikkerheten :uff:

MEN: Det vil helst gå bra, ikkesant.

Så jeg håper du får et fint svangerskap, og koser deg med :baby: i magen.

Kikki
04-12-2002, 23:38
Det er sååå hyggelig å høre fra dere!

Ja, det er en spennende tid for oss alle her inne!
Det er jo fantastisk med internett i sånne situasjoner som dette egentlig, har jo så lyst å fortelle "det" til hele verden - men kan ikke ennå.. det er godt å ha noen å "lufte"seg for.....

Jeg skal på UL fredag 13.!!!! Hjelp :eek: hehe, neida er ikke spesielt overtroisk!!
Men herreg... det er jo bare 1,5 uke til !!!! dette blir så virkelig nå at jeg tror jeg dåner... ;)

Vet ikke hvorfor jeg må til UL så tidlig, men kanskje det har noe å gjøre med at jeg har PCOS??

Uansett - det blir kjempespennende!!

solregn
05-12-2002, 01:02
Hei, og velkommen inn til augustjengen!!!!

Det er utrolig godt å ha denne gjengen her inne å lufte tanker og følelser med, og ikke minst at det også er innom av og til eldre og mer garvede gravide som kan roe ned småhysteriske nygravide som oss... *ler*

Lykke til med :baby: i magen!

-solregn- 4+6

Ann
10-12-2002, 21:46
Gratulerer så mye og velkommen hit til augustklubben. Gøy at vi blir flere.

Theresen
10-12-2002, 22:47
Velkommen

Det er vanskelig å forstå hva som faktisk skjer. Jeg glemmer det hele tiden, og så får jeg helt sjokk når jeg kommer på det igjen.

Det går nok opp for oss til slutt.