Vis full versjon : Sessa har fått høre hjertelyd
:klapp: :klapp: :klapp: JIPPI!!!!!
Idag når jeg var til legen for sjekk, fikk vi høre hjertelyd. Skal si det var et :hjerter: som slo med racerfart! Rundt 160 lå hjertelyden på. Kanskje det indikerer at det er en jente jeg bærer på? ;) Nå har jeg allerede begynt å glede meg til den ordinære UL som er om ca 1 1/2 uke (2/9). Det skal bli så spennende å få se lille Bebis :happycry: Jeg og Sessamannen ble helt :nussere: og gliste fra øre til øre. Dette var en deilig opplevelse!
Kos og klem fra Sessa og Bebis 16+2
Å så Kjekt :0) Gleder meg til Mandag.. Da er det min tur :) Har aldri gleda meg så mye til et legebesøk før...
:findag:
14+6
Hei!
Så godt å få høre hjertelyden! :klapp:
Jeg skal ikke til lege eller jordmor før 22. sept (UL). Lenge til!
For så vidt så skal jeg til sukkerbelastningstest neste onsdag og da vet jeg at jeg får treffe jordmor. Jeg er med i et forskningsprosjekt på Rikshospitalet - STORK. Jeg skal dit 4 ganger og får 3 ekstra ultralyd.
Klem Pelen 14+2
Så heldig du er sessa :p !!!
Jeg skal også til legen på mandag, håper på å få høre hjertelyden da. Men er så redd for at det ikke er noe der... Men jeg har altdig vært sånn at jeg tror det ikke før jeg får se/høre det ... Så om jeg hører det kommer jeg til å være i hundre!!!!
Lille Blaa
21-08-2002, 18:41
Så flott at du fikk kommet deg til legen og at du fikk hørt hjertelyden ;) Er det ikke en flott opplevelse!!!:gladtrist :hjerter:
En helt utrolig opplevelse var det!!! :D Er helt i skyene jeg nå... Kommer vel til å danse i den 7'ende himmel helt frem til vi skal på UL. Gleder meg til det nå :)
:klem:
Det hørtes godt ut å få høre hjertelyden til lille nurket!! Skjønner at du svever langt over bakkenivået nå. ;) ;)
Gleder meg til legebesøk på mandag. Da skal forhåpentligvis jeg også få høre hjertelyden til Lille Håp. :)
Koz fra Loppa & Lille Håp, 17+4.
Tidl. bruker
21-08-2002, 19:09
Åh så fint Sessa...det er en kjempedeilig følelse etter å ha hørt det lille hjertet slå, da er man sikrere på at den har det bra :klapp:
Du må bare glede deg til UL (og det gjør du også :) ) det kan ikke beskrives. Helt snålt å se en liten krabat som turner rundt på skjermen :wow:
Neste gang skal jeg sannelig meg se om jeg får tatt med videokameraet...føler nå at jeg har drømt hele greia!
Dette ga mersmak, skulle ønske man fikk sett nurkene sine ved hver kontroll...
Lykke til på UL-en Sessamor ;)
Klem fra Zafir 14+3
Jeg må bare si at nå gleder jeg meg virkelig til i morgen, for da skal jeg til legesjekk, og får jeg ikke høre hjertelyd da blir jeg ganske så skuffet.
Gleder meg så masse til å få et "bevis" på at det er noen der inne.
Lykke til videre.
Klem fra Hennie
Hennie: Det tror jeg du får :) I og med at du er bare 8 dager bak meg i termin, så ville jeg nok tro det med største sikkerhet. Gled deg masse! Hos meg fant hun hjertelyden med en gang hun satt doppleren mot huden min :D Var nesten så jeg skvatt av all bankingen *ler* :lol:
Lykke til i morgen!
:klem:
Så gøy, Sessa!
Selv fikk vi høre hjertelyden til begge to forrige uke, med dopler på ultralydapparatet.
Det er en vannvittig hærlig ting det å høre at babyens hjerte slår.
Guttemor
22-08-2002, 01:58
En herlig opplevelse ikke sant?
Godt å vite at babyen har det bra der inne :klapp:
Jeg fikk høre hjertelyden for tre uker siden, og det var en ubeskrivelig opplevelse. Ble nesten litt rørt jeg :happycry:
Guttemor 16+0
Så herlig :D
Jeg skal til jordmor nå på mandag (26.) og da skal vi kanskje lytte etter hjertelyden!! :klapp:
Håper hun får tid til det!!
Nå må jeg straks på jobb... :p
Klem fra vesle L 14+4 og
Jeg hørte hjertelyden jeg:) Jammen moro. Det er virkelig noen der inne. Var så bekymret de siste dagene, tenk om ditt og tenk om datt...`Men alt stod bra til. Jeg hadde litt høy hvilepuls så jeg fikk beskjed om å ta det litt med ro, så det får jeg iallefall forsøke:findag:
Kos fra Hennie
Kjempe flott Hennie!!! :klapp: Der kan du se.. Nå er det bare å glede seg skikkelig til vi skal på UL :)
Ha en flott dag videre!!
Kos og klem fra Sessa
Ja det skal jeg si at UL gleder jeg meg mye mer til nå. Jeg skal 12. sept. Når skal du?:)
Jeg skal på UL 2 september på Ullevål (kl 14.30) Skal si det blir spennende å få se lille :baby: !!!
klem og kos
Gratulerer, nå vet jeg nøyaktig hvordan det føles å høre hjertelyd!!
Det gjorde jeg nemlig i dag...
Også her i gården (dvs magen) var den 160, så da spørs det om det er en jente her også...
:klapp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.