Vis full versjon : Singel-ring
En kan nå kjøpe seg en ring (http://www.singlering.no/) som markerer at man er singel. Hva synes dere?
Selv synes jeg at det er noe skikkelig tull... :sparke:
Selv synes jeg at det er noe skikkelig tull... :sparke:
Er nok enig med deg, ja.
Juli-jente
18-04-2005, 15:28
Helt enig med dere :nikker:
For min egen del håper jeg ikke dette kommer på moten....
For jeg hadde aldri klart å lære meg forskjellen på heterofil og homofil ring :fnise:
(ikke det at jeg skal ut på sjekker'n med det første :haha: )
LilleVirre
18-04-2005, 15:30
Det syntes jeg var en tullete ting egentlig :flau:
Lille*My
18-04-2005, 15:39
Tja, tanken er jo god, det er vel litt praktisk når man skal ut på sjekkern, er den ikke? ;)
Ha nå litt humor da jenter..
(men tviler på at jeg ville brukt en sånn en)
Tidl. bruker
18-04-2005, 15:45
Det kan da være en god idè for single på sjekkeren eller?...da er man jo sikker på at den personen er "sjekk-bar" :hehey:
Tja, tanken er jo god, det er vel litt praktisk når man skal ut på sjekkern, er den ikke? ;)
Ha nå litt humor da jenter..
(men tviler på at jeg ville brukt en sånn en) Er redd jeg ikke vil klare å se forskjell på en singel-ring og en Forlovelses-/giftering :blunke:
hahaha, tror det er det dummeste jeg har lest på lenge.
:haha:
Helt enig med dere :nikker:
For min egen del håper jeg ikke dette kommer på moten....
For jeg hadde aldri klart å lære meg forskjellen på heterofil og homofil ring :fnise:
(ikke det at jeg skal ut på sjekker'n med det første :haha: )
Signerer
Litago78
18-04-2005, 16:53
Alt mulig de skal finne på og da bare for å tyne ut penger fra folk :dåne:
(men litt morsom er det da)
Tja... er vel greit nok det? Noen har lyst til å signalisere at de er ledige, og det må de jo bare for min del. Blir nesten som å sette en kontaktannonse i en avis kanskje. Sikkert en ok måte å treffe mange "kandidater" på.
Dersom jeg var singel ville jeg ikke hatt en selv. Hadde ikke likt å signalisere på den måten hele tiden, "ukontrollert". Vil selv se an mine kandidater ;)
( I den grad den jevne befolkning fatter poenget med ringen da :undrer: )
Nordlyset
18-04-2005, 22:51
Alt mulig de skal finne på og da bare for å tyne ut penger fra folk :dåne: (men litt morsom er det da)
Signerer denne!
(Hva om det kom en skikkelig fæl type bort til deg og skal sjekke deg opp? Kan hvertfall ikke bruke unnskyldninga om at man er opptatt...)
Tidl. bruker
27-04-2005, 00:21
hehe...
men glad jeg slipper...
(venter på en annen ring)
Alt det rare de skal lage bare for å selge :shock:
buzziebie
03-05-2005, 12:41
(Hva om det kom en skikkelig fæl type bort til deg og skal sjekke deg opp? Kan hvertfall ikke bruke unnskyldninga om at man er opptatt...)Hihi - :haha: :haha: - Godt poeng!!!! Jeg ler på meg!!! :hyper: men denne ringen er sikkert greit for noen - men den blir nok aldri så populær at den vil ha noe funksjon....da er det billigere og greiere å bare spørre (og siden håpe at personen en spør sier sannheten...)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.