PDA

Vis full versjon : E du klar førr å bli forelder?

~Maila~
04-12-2002, 14:31
Fant den hær på Start:

Foreldretesten (http://www.start.no/quiz/quiz.html?quiz_id=42)

Svaret æ fikk va:

Baby-fanatikeren.
Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet!

;)

Vinga
06-12-2002, 19:11
Svaret jeg fikk:

Baby-elskeren.
Du har lyst på barn, men føler deg ikke helt klar. Kommer det ett uventet vil du antagelig takle det uten problemer likevel. Kanksje er det et slikt "uhell" du venter på.

:uff: Knøtten er uplanlagt...
Gjennomskuet gitt! ;) :p

Mariel
06-12-2002, 23:25
baby-fanatikeren!

T+1

emin
17-12-2002, 22:32
Baby-fanatikeren.
Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet!

Skulle bare mangle når jeg har en fra før. :p

Loppa
20-12-2002, 02:40
Baby-fanatikeren.

:p

cormatic
22-12-2002, 01:08
Fanatiker her også... lurer på om resultatet hadde blitt det samme om jeg ikke var gravid...

Ruth Marie Skaar
26-12-2002, 18:48
Fanatiker jeg også! Er det noe galt med testene eller er det bare for at vi er gravide? Hmm, velger å tro det siste jeg. Vi har jo et unntak da. Enda godt.

Tidl. bruker
27-12-2002, 18:18
Baby-fanatikeren.
Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet

camvik76
27-12-2002, 23:15
Baby-fanatikeren.

Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet

:p

Iset
01-01-2003, 00:28
hehe måtte bare teste jeg også. fikk selvfølgelig FANATIKEREN jeg også.... og jeg er ikke gravid!! kanskje derfor jeg ikke blir for jeg tenker så masse på det :leiseg: