PDA

Vis full versjon : Så godt å være her, men så deprimerende

Giile
24-04-2005, 23:55
Huff, huttetu..... Måtte bare få det ut.
Pleier å tusle litt rundt her inne, se på mage galleriet, ul bilder, baby utstyr, klær etc. Drømmer meg helt bort, å har det veldig fint på min eventyr tur, der man egentlig bare møter jenter som gleder seg til å bli mamma, positive, glade jenter.
Men så blir jeg trist, redd for at det aldri skal bli min tur :skuffet: :cry: :lei_seg: :au: :leppe: :trist2: , å ja å alt det der. Har nå forsøkt å bli mor i mange år, har 5 forsøk bak meg der 3 er avbrutte forsøk.
Men vil ikke slippe taket i at det en gang blir min tur, der jeg kan væretolt av :gravid: .
Bare noen tanker, for en som gleder seg på andres vegne, men depper på sin egen.

Klemmer

Teeny
25-04-2005, 14:53
Hei!

Hva med å ta en tur over til oss på SnartGravid.com (www.snartgravid.com/plassen)? Der er vi mange som prøver å bli gravide, og flere som må gjennom IVF/ICSI for å få til ønskebarnet.

isdronning
19-05-2005, 16:14
vet hvordan du har det. vi har nettopp avslutte 2 fosøk og tror vi er gravid da jeg fikk positiv hjemmetest. jeg ble så fryktelig deppa da første forsøk gikk galt og tenkte at vi aldri kom til å få barn, men plutselig snur alt seg deres vei og da tror jeg man glemmer de sorgene man har hatt tidliger. dere må ikke gi opp. vi må finne styrke til å klare nye forsøk selv når vi tror vi ikke klarer mere. jeg synnes vi som går gjennom dette er utrolig :sterk: som gjør det gang på gang. vi skal være stolte av oss selv. hva gjør vi ikke for ønske barnet(ene)? stå på så ser vi dere nok snart her inne med positivt svar.jeg skla krysse fingrer og tæt for dere. glemte å si at jeg har selv lest og sett på disse sidene og gråt fordi jeg ønsket så intenst å være heldig. det er ikke noen god følelse men vi må bare komme oss gjennom dette.

lykke til.

mirmel
19-05-2005, 20:45
Forstår godt at du er frustrert! Du kan jo ta deg en tur innom forumet til Foreningen for ufrivillig barnløse, der er det mange hyggelige og støttende jenter i samme situasjon som deg. Det har i hvert fall gitt meg veldig mye å være der inne. Adressen er www.fub.no/forum/index.php

Eller så er snartgravid som Teeny tipset deg om også et veldig godt sted å være når man forsøker å bli gravid.

Lykke lykke til!