Vis full versjon : Jeg lekker...
Ååhh.... jeg renner bort snart... og da mener jeg ikke pga varmen, men utflod. Har så utrolig økt utflod tter at jeg ble gravid (hadde det de andre gangene også) at jeg blir gal. Da sankker jeg om mengdevis altså. Må skifte truseinnlegg flere ganger om dagen, og jeg kjenner at det renner når jeg går eller står eller sitter eller ligger. Er jeg ute, må jeg innom nærmeste do for å skjekke at det ikke har lekket utenfor. Selv om jeg skifter truseinnlegg flere ganger om dagen, ser det ikke ut til å være nok. De er på en måte ikke store nok heller.. men har ikke lyst til å gå med bind akkurat. Har lest at dette problemet bare er et sunnhetstegn... men det er så utrolig plagsomt.. og det må da være drømmeplassen for sopp skulle man tro... Er det noe å gjøre med dette egentlig? Gruer meg til sommeren da klærne blir tynnere og mindre ...
Huff, det er kjedelig med utflod..
Jeg merket endel tidligere, i påsken. Da var det i bøtter og spann hos meg også :flau: Det eneste jeg kunne gjøre var å bruke truseinnlegg.
Jeg har inge tips ang. slikt, men forstår fustrasjonen din :comfort:
Forresten.. Leste en plass at gravide ikke måtte bruke string truser - fordi man da fikk lettere sopp ?! Kanskje det er et tips.. :vetikke:
:klemmer:
Pussig!! Gikk inn her for å se om noen hadde skrevet om noe sånt.. Synes liksom det var litt pinlig å spørre om noe sånt.
Jeg er også endel plaget. Er av og til på sjekkerude (dobesøk) for jeg har lurt på om jeg har begynt å blø!!! :iiik: Har jo ikke det da.
Kan ikke huske at det var så plagsomt sist!!?!! Men godt høre at det er "normalt" da.
Er vel kanskje ikke så mye å gjøre med så vi får vel være ekstra hygieniske da. :snill:
Jeg har også mye... Synes det er plagsomt, ja :nikker:
Line Mich.
30-04-2005, 19:45
Ja, det er skikkelig plagsomt! men så har man ENDA en ting å glede seg til!:) Baby OG nærmest null utflod!:)
Godt å høre at det er flere...
Har vært etpar ganger jeg nesten har lurt på om jeg enten lekker fostervann eller tiss rett og slett...
Men er jo ikke det heller....
Jeg kan jo bare prøve meg uten truseinnlegg, da ender jeg med våt bukse....
Opplevde ikke noe sånt sist, men nå.... i strie strømmer....
Jeg har blitt værre for hvert svangerskap.... Men jeg sliter med dette mellom svangerskapene også.. ikkke så ille da, men kan ikke gå uten truseinnlegg. Blir ganske oppgitt på tanken av jeg må gå med dette resten av livet... til Tena'n tar over oppgaven... :oppgitt:
Tidl. bruker
30-04-2005, 23:20
plages åsså me det, e totalt avhengig av truseinlegg nu når æ e gravid!! skikkeli krise uten..!!
så godt å se at det ikke er bare meg.
Hadde 0 problemer med det i forrige svangerskap,men nå er det akkurat som jeg lekker.
Skikkelig flaut og ubehagelig
:nemlig:
så godt å se at det ikke er bare meg.
Hadde 0 problemer med det i forrige svangerskap,men nå er det akkurat som jeg lekker.
Skikkelig flaut og ubehagelig
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.