PDA

Vis full versjon : MetalMamma's kontroll

MetalMamma
21-08-2002, 18:43
Idag har vi vært til vikarlege, som vi også skal gå til fram til fødselen....
Fastlegen min har dratt på ferie... FY SKAMME SEG for å la oss i stikken! :sint:

Men denne "nye" virket da grei nok... -selv om han glemte å måle SF idag... hmph! :mhmm:

Alt var ihvertfall uansett i skjønneste orden, så vi fortsetter bare nedtellinga, vi... sukk :uff:

Her er hvertfall målene:

:D Uke: 35+5 (ÅH! På fredag kan jeg starte T-30, jeg også!? :klapp: ... eller?!)
:kry: Vekt: + 0,5 kg
:D BT: 120/60
:???: Hb: ikke målt denne gangen heller (begynner de å bli sløve på laboratoriet, mon tro....?)
:uff: Urin: hv +++ (fremdeles hvite blodlegemer her, men dyrkningsprøvene viser ingenting)
:uff: Ødem: + (hva nå DET vil si.. er like hoven, jeg!)
:kry: Leie: HF (usj, ganske ekkelt når de skal sjekke det....)
:???: Fl: 142 (jammen... vi har jo ligget på 170/172 alle gangene før?!)

Rapport herved levert av MetalMamma & Første-Knøtt :baby: , som skal gå å kose seg med en is nå :D

Tuneland
21-08-2002, 20:05
Så flotte tall da MetalMamma!:klapp:

Ja nå er det ikke lenge til vi kan begynne nedtellingen - du starter litt før meg da...

Kos deg med isen!:)

:findag:

Klem, Tuneland 35+1

kokkemor
21-08-2002, 23:32
Flott at alt er bra med deg.!!
:klapp: :klapp:

Håper at isen smakte himmelsk :D

Take care

Tidl. bruker
22-08-2002, 14:30
Heisann!

Savna deg i går, men det ble vel så du ikke kunne komme.
Var på treffet på Egon og møtte mange hyggelige mage-damer, men bare to som av og til var innom disse sidene. Resten holdt til på Barn i magen (vel 10 stk.). Men det var et greit treff. Savna selvfølgelig dere fra septemberklubben i Oslo fryktelig, men det er vel straffa for å flytte.

Flott kontroll, metalmamma -det er jo ikke lenge igjen, selv om det føles som om dette aldri vil ta slutt!!!

Mormona
22-08-2002, 14:35
Høres ut som om babyen din har det flott, Metalmama :klapp:

Nå må du bare ruge videre og kose deg med magen...håper at ødemene ikke blir verre den tiden du har igjen. Du får være flink til å sitte med bena opp så hjelper det litt i alle fall :)

Angående nedtellingen så er det veldig enkelt.....du begynner på T-30 den dagen du har 30 dager igjen til termindato :klapp: :klapp:

Ha en flott dag

klem fra Mormona T-10

Anne M
22-08-2002, 14:45
Flott kontroll, selv om de er en smule "sløve" :blush:
Nå er det tid for T-30 for din del, grattis! :klapp:
Jeg kommer etter om en uke tid, JIPPI!

Fin dag til deg!

Anne M + lillegutt 34+6

Miro
22-08-2002, 14:48
Så fine tall du har da MetalMamma, og så fint at din ligger i HF. Og ja, det er ekkelt når de skal kjenne etter, ubehagelig er det.

Du kan jo i realiteten starte nå du da, jeg tror du er T-30 nå:)

Grattis :klapp:

Ha en fin dag videre:)

:klem: fra Miro

Wanja
22-08-2002, 16:48
Hei:)
Fin-fine tall!!!:klapp: :klapp:
Med andre ord ingenting å bekymre seg over.. :D
Ja snart kan du begynne den T- nedtellinga...kommer med stormskritt etter deg jeg!:cool:

Wanja35+4 :findag:

Robyn
22-08-2002, 16:58
Så flotte tall! :klapp: :klapp:

Jeg syns kontrollene blir sløvere og sløvere jo lenger ut i svangerskapet jeg kommer, jeg.
Det kan jo være fordi at det liksom ikke er så farlig lengre om det skulle bli noe siden vi har kommet så langt? :???: Irriterende er det i hvertfall.
Skal til legen på onsdag og da har de ikke sjekket blodtrykk, leie, Sf mål eller hjertelyden på 4 uker.
Men på laben gjør de jobben sin da...:klapp:

:findag: og kos deg med is!

Klem fra Robyn, T-26