PDA

Vis full versjon : Nå er det slutt!! Nå er jeg visst en TYV også!

Vimsen
27-04-2005, 12:27
Sjefen min er ikke noen ok sjef.
Jeg har fryktelig mange eksempel som jeg ikke skal plage dere med, men dette siste er bare ett av dem:

Jeg fikk et nydelig smykke av min sjef til jul.

Smykket var en anelse kort, så jeg måtte få det forlenget.

Den dagen gullsmeden kom for å hente reparasjoner haddejeg selvsagt glemt å ta med smykket mitt.
Da sier sjefen ;"Ta nå et identisk ett og send med han så tar du bare med deg ditt i morgen og setter det ut i utstillingen".

Somsagt så gjort.

Mandag ringte han og lurte på hvor smykket var blitt av.
Han hadde gått gjennom diverse lister og kunne ikke finne dette smykket.

Jeg prøvde å si til han 4 ganger at jeg var 100% sikker på at jeg tok det med dagen etter og at jeg faktisk bare har ETT eksemplar hjemme.
Han trodde tydeligvis ikke på meg, for i går hadde han spurt en kollega av meg om hun visste noe om dette.

Jeg- en tyv.

Jeg blir så sliten og lei meg.
HELE tiden er det noe.
VI gjør ingenting riktig.

Itoshigo
27-04-2005, 12:56
Uff...han høres ikke grei ut!!!!Teite sjefen!!!:sinna:

Godt miljø er den viktigste faktoren(ihvertfall for meg) for å trives på jobb,og det å trives på jobb er VIKTIG!!!!Høres ikke ut som du gjør det...
Kanskje du faktisk bør tenke på å bytte arbeidsplass??Ikke lett...

Ville igrunn bare gi deg en god klem...:klem: og si et medfølende stakkars deg.... :blomst:

Vimsen
27-04-2005, 13:21
Takk. :klem:

Jeg tviler på at jeg skal tilbake dit etter endt permisjon.

Mollyana
27-04-2005, 13:59
Så slitsomt for deg. Dette er jo absolutt ikke noe du trenger akkurat nå.. (ikke noen gang egentlig, men hvertfall ikke nå som du har andre ting som er mye mye viktigere å tenke på) jeg hadde en helt forferdelig sjef når jeg gikk gravid med sønnen min (på halvannet) jeg også. Jeg ble sykemeldt fra jobb for å komme meg gjennom skolen og alle eksamener siden jobben min var ganske tøff i seg selv. Han gjorde det veldig klart at han absolutt ikke likte det ELLER meg konatant og det var veldig slitsomt. Jeg ble beskyldt for å juge om at jeg hadde/fikk vondt i ryggen av jobben og han sa at han hadde sett meg der og der og at jeg virket helt frisk.. Hadde bare så lyst til å si : det skal du bare driiiiite i!! men jeg gjorde jo ikke det. men ble ekstra sliten og ekstra lei. og følte at jeg måtte forsvare meg hele tida.. gikk ikke tilbake dit etter permisjon for å si det sånn... uansett:føler med deg og ikke gi deg på ditt

A9ta
27-04-2005, 14:26
Guuuu for en domrian..... :stakar:
Du får prøve å holde ut!
sender deg en hold-motet-oppe-:klem:

Beautiful
27-04-2005, 14:38
Kan jo huske å ha lest mange artige innlegg om jobben din på NM...
Men han sjefen din må få seg litt mer orden i sysakene sine :snill:

Vimsen
27-04-2005, 15:46
Ja, kerato.

Men det gikk jo mer på ikkesjeflige ting. :D

Jeg elsker jobben, men jeg kan ikke jobbe under slike forhold.
Jeg jobber rævva av meg, og det er kun negative tilbakemeldinger å få.

Dorris
27-04-2005, 17:36
Uff- ingenting er verre enn en tåpelig sjef altså! Føler meg deg Vimsen.

Du får prøve å holde ut, og tenke at det er HAM som har problemer- og heve deg over denne merkelige sjefen.

Tidl. bruker
27-04-2005, 23:28
uffeda vennen :klemme:
Trodde ikke de ville påstå noe slikt om deg !!!!!!!!!!!!!!!! Hmmm nesten så jeg drar og sparker dustesjefen din i leggen *hormonkick*
Håper de ordner det snarest og når sjefen innser feilen så håper jeg han kryper på knærne og sier unskyld på en skikkelig måte !!
*masse koseklemmer *

buzziebie
29-04-2005, 02:39
nei, for en tulling!! Skal komme og sette meg på han jeg!!! :sterk: da må han nok skjerpe seg - og være snill med deg!!! Sånt som det her går jo ikke ann!!

Carnita
29-04-2005, 13:06
jeg har også lest noen artige innlegg om jobben din på nm... Men som du sier så er det nok ikke med sjefen din da!

Skulle hatt seg et alvorsord av noe slag den karen der:nemlig: