Vis full versjon : Absolutt ingen graviditetstegn, men spotting
KristinHe
27-04-2005, 13:42
Sitter her som et stort spørsmålstegn... Er det egentlig mulig at det er noe i magen??
Jeg har absolutt ingen graviditetstegn overhodet... I det siste har jeg spottet litt.. Ikke store doser, men noen flekker i trusa (sorry detaljer...)
Hvordan skal jeg overbevise meg selv om at jeg er gravid?? Nå er det sånn at jeg tror det ikke før jeg får se det...
Er dette normalt???? Blir sprø!:balla:
Heia.
Vet at graviditetstegnene kan komme og gå, og i min graviditetsbok står det at rundt uke 9 kan kvalmen bedre seg og man føler seg TIPP TOPP.
Hvis du har spottet bør du imidlertid ringe lege. Alle blødninger bør sjekkes med lege, selv om det er kjempenormalt å blø litt (gjort det selv og alt er OK her).
Håper alt er bra med deg :klem:
Tigerpus
29-04-2005, 18:51
Jeg har heller ingen graviditetstegn utenom bekkenløsning.
Jeg har spottet (brunt) og blødd friskt blod, men spiren trives og vokser.
Har vært til 9 UL'er pga det er en blodansamling i livmoren som har forårsaket blodet. Denne er nå kraftig redusert og faren er så godt som over.
Ta kontakt med legen din, og få henvisning til UL om ikke legen din har UL på kontoret selv.
Er ikke noe særlig å gå å bekymre seg og det forstår de fleste leger.
Lykke til :klem:
Har du hatt svangerskapsplager som er blitt borte? Hvis det er tilfelle så ville jeg tatt en sjekk hos lege for sikkerhets skyld. Nå er du jo i en tid hvor kvalme og ømhet mm gir seg, men er du engstelig for om noe er galt, så ikke sitt inne med det. Kom deg til lege og be om UL. Lykke til.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.