Vis full versjon : spørsmål om test fra SG
jeg er 4 dager over tiden i morgen. testet i går morges, negativt men syntes jeg så en svak skygge, men tror bare det var viljen hihi.
jeg har siden den dagen jeg ventet mensen, hatt rødbrun utflod....det kan jeg iallefall med 120 % sikkerhet si at jeg aldri før har hatt!
er det noen her som har fått negativt lenge etter mensen men allikvel vært gravide?
klem håpefulle Iset
:findag:
Tidl. bruker
12-08-2002, 01:03
Har jo selvfølgelig ikke fasiten, men jeg har lest om flere som det har tatt lang tid før en evt. test har slått ut. Vent et par dager til og ta en ny test.
Lykke til !
Jeg tok en test 4 dager etter jeg skulle hatt mensen, den viste negativ!(var clear blue) :uff: Tok to nye to dager etter og begge var positive! Prøv igjen om ett par dager! Kan jo hende vet du!;)
Hei Iset!
Jeg hadde også svaaak skygge de første dagene, brukte SG-tester. SPENNENDE ALTSÅ!!!!!
Klem, Wannabe
æsj testet i morges men testen virket ikke, kontroll streken var delt opp i småbiter og knapt synlig og det så ut som det fløt masse vann ini den:(
jaja jeg har iallefall ikke fått mensen ennå, 4 dager over nå.
håper det ike er psykisk:)
Håper håper håper at du får to blå nå!!!!!
Jeg følger spent med deg vet du :D
Jeg er bare på dag 8 .....
Hilsen en henni som også har sneket seg inn her
på besøk fra sg
Tidligere bruker
12-08-2002, 19:25
Hei Iset.
Har du prøv andre tester enn SG sine da?
Lykke til i alle fall, og håper det blir 2 blå på deg.
:klem:
tusen takk for lykkeøsnkinger og svar alle sammen, dere er SÅ herlige:)
d_lady: jeg brukte CB første gangen, 2 dager etter forventet mens, den var negativ med en svaaak skygge (som jeg tror bare var i mitt lille håpløse hode hihi) men sp brukte jeg Kenwa, og den var som sagt ødelagt. har en igjen, men venter et par dager. mensen kan jo utebli rett og slett fordi jeg VIL det:uff:
dumme teite mens.:sint:
Tidligere bruker
12-08-2002, 20:21
Har mensen din vært *sen* ved andre anledninger da?
Har du noen symptomer som sier du er blitt gravid?
Mange spørsmål fra meg her men.
Har du forresten msn? Hadde vært kos og blitt kjent med flere fra SG!
:klem:
nei jeg har ikke msn, men vi kan maile:) eller møtes på chatten innimellom. jeg mailer med litt med sanne mor og hver eneste dag med hecatee fra SG, vi er blitt kjempegodt kjent:) det er så koselig. bruker du irc? der er jeg endel, under navnet Catarina.
nei mensen pleier ikke være sen, jeg trodde det før fordi jeg gikk etter dato. hehe. har aldri tenkt så mye over syklusen, men jeg renget ut jeg har en syklus på 33 dager, og er på dag 37 idag. har hatt mens smerter hele forrige uke og masse blank utflod. 2 dager etter mensen skulle kommet fikk jeg rødbrun utflod, og det har jeg ALDRI hatt før. men det kan jo være psyken, jeg er en evig pessimist hehehe. tør ikke håpe:(
Hei Iset!
Skal krysse fingrene for deg, og håper at mensen holder seg langt borte :D
Har ikke svar på spørsmålet ditt, men vil bare ønske deg lykke til!
Håper du har en :baby: i magen!
LeiaOrgana
13-08-2002, 14:44
Lykke til Iset! Håper at du har en liten :baby: i magen og kan komme med store nyheter på fredag...
LeiaO ( litt provisorisk støv ..................... )
Bare til informasjon Iset, det er et eget forum for spørsmål fra SnartGravide her inne også ;)
ja jeg så det etter jeg hadde skrevet innlegget hihi. nybegynner her inne vet du:)
Hei-hei, vil bare si at jeg testet en slik skyggestrek på CB 2 dager før mens og jeg er pr. i dag 30+3 på vei med bebis i magen:baby:
Så, siden du ikke pleier å være sen med mensen, så er det jo absolutt håp for deg denne gangen. Traff dere riktig tror du på eggløsninga denne mnd da?
Lykke til og håper som sagt at du har en liten:baby: i magen din;)
:findag:
ja vi hadde iallefall sex annenhver dag fra sist mens til for ca en uke siden:) så vi har truffet:) tok en test idag og den var negativ, men jeg mister ikke håpet så lenge mensen er borte:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.