Tålmodig
28-04-2005, 13:25
Jeg venter nr. 2, og fordi jeg fikk en skade etter min første fødsel, skal jeg vurderes for eventuelt planlagt keisersnitt denne gangen. Min første fødsel var hverken dramatisk eller komplisert, men tvert imot en flott opplevelse, men likevel fikk jeg altså en skade i bekkenbunnen som krevde operasjon noen måneder senere. Jeg skal vurderes av en fødselslege i forbindelse med at jeg skal til ordinær ultralyd i mai, og håper han kan komme med en klar anbefaling - men likevel kan det jo hende det er jeg selv som skal bestemme til syvende og sist. Derfor: Kan dere som har tatt keisersnitt dele deres erfaringer med meg - positive som negative ? Hvordan synes dere selve inngrepet var, og hvordan var tiden etterpå ? Hvis dere hadde barn fra før, hvordan var det rent praktisk, med restriksjoner mot løfting, bæring etc. ? Min datter vil være 21 måneder når nestemann kommer.
Uten å støte noen vil jeg gjerne understreke at jeg ikke er ute etter en for og imot keisersnitt-debatt, og heller ikke svar av typen "krev keisersnitt!!". Vil bare gjerne høre forskjellige erfaringer :snill: .
Uten å støte noen vil jeg gjerne understreke at jeg ikke er ute etter en for og imot keisersnitt-debatt, og heller ikke svar av typen "krev keisersnitt!!". Vil bare gjerne høre forskjellige erfaringer :snill: .