PDA

Vis full versjon : Rødaktig/brunaktig utflod

tulipanen
21-08-2002, 18:54
Er nå på dag 26 av 28-34 dager i en vanlig syklus. Har fått litt rødaktig/brun/mørkrød utflod, bare bittelitt, ikke mye..
Er i tillegg svimmel og litt småkvalm.. Pleier aldri å ha slik utflod og heller ikke være kvalm...

Kan jeg være gravid? Er det for tidlig å ta en test i morgen tidlig med RFSU? Er så spent skjønner dere. Håper ikke det er mensen som bare viser seg på en rar måte og litt vel tidlig...

Takknemlig for raskt svar, er så spent

Lillemei
21-08-2002, 22:11
Du kan kanskje ta en RFSU-test i morgen, men det vil jo avhenge av hvor lang denne syklusen er om den gir riktig resultat. En uke før forventet mens er den bare 90% sikker, og jeg har hørt om flere som har testet negativt, men likevel vært gravide. Jeg vet ikke helt om min situasjon kan sammenlignes med din, for jeg har alltid hatt brun utflod før mens og hadde det også den måneden jeg ble gravid. Så det kan både være starten på en mens eller et graviditetstegn.
Du kan jo prøve en RFSU (men husk at resultatet ikke er HELT sikkert så tidlig (hvis den blir negativ), men hvis den er positiv så er den positiv!), eller så kan du holde deg på pinebenken noen dager til og teste med CB.
Lykke til i alle fall!
Klem, Lillemei & tassen:baby: 9+6