Vis full versjon : Melk?
Hei.Når begynte dere å få melk?
Jeg er gravid i 6mnd og har opplevd nå noen ganger at det kommer hvit væske ut av puppen :shock: Er det melk tro? Trodde faktisk ikke jeg kom til å få noe melk heller,med de små puppene som jeg har:vetikke:
nadine26
01-05-2005, 14:11
Puppene mine begynte å lekke når jeg var ca 26 uker tror jeg.Men i natt når jeg var på do,rant det nedover magen,det var ikke melk denne gangen,så ut som vann jo.Vet ikke hva det kan være :vetikke:
sommeryr
01-05-2005, 15:05
Jeg er i uke 22 og lekker hver natt, vises på lakenet.....Det er vel det som kommer før melken. (husker ikke hva det heter, men er helt normalt)
Mettemor
01-05-2005, 16:19
Jeg har allerede bitte små piplinger med blank veske som kommer ut , men ikke akkurat i strie strømmer . Er nok bare brystene som forbereder seg på den store oppgaven de skal ha etter fødsel :snill: Gleder meg nesten litt til det begynner å lekke mer (:kokko: ) :fnise: .. .... helt til det har holdt på ei stund , da blir jeg nok møkka lei :nikker:
Det er råmelk, og helt normalt. Kan være gjennomsiktig, gulaktig eller over mot hvitt. Det er dette som babyen får de første dagene før melka kommer ordentlig i gang.
Jeg hadde melk fra jeg var ca 4 mnd påvei....
Å bare for å nevne det,så har ikke det noe å si om man har store eller små pupper,om man får melk eller ikke:snill:Hei.Når begynte dere å få melk?
Jeg er gravid i 6mnd og har opplevd nå noen ganger at det kommer hvit væske ut av puppen :shock: Er det melk tro? Trodde faktisk ikke jeg kom til å få noe melk heller,med de små puppene som jeg har:vetikke:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.