PDA

Vis full versjon : Kanskje er det min tur?

Tidl. bruker
21-08-2002, 19:39
Jeg var på kontroll i dag. Jordmor har vært veldig grundig i 3. trimester siden jeg hadde preeklampsi sist. Til nå har ting gått greit, men i dag var det både protein i urinen og høyt blodtrykk + noe ødem. Fikk beskjed om å reise til sykehuset i morgen, og at jeg sansynligvis ikke kom hjem igjen før babyen er ute.

Nå sitter jeg med et voldsomt kaos i hodet. Den eneste klare tanken er at jeg IKKE VIL HA KEISERSNITT igjen. Ellers blir det flott å få nybabyen. Gleder meg masse til den kommer - selv om jeg var sikker på at den ikke kom til å dukke opp før langt uti september.

Klem fra Kaija

Hege72
21-08-2002, 20:40
Huff så dumt med blodtrykk og proteiner!!:stakar:

Jeg vet lite om svangerskapsforgiftninger,men må man ta keisersnitt da??

Håper ting løser seg til sånn du måtte ønske det, og at du kansje kan føde babyen din normalt! Krysser fingreneXXXXXXXX !!!!!

Du får ha lykke til i morgen, så skal vi her på august-klubben tenke på deg!

Klem Hege T+3 :klem:

tevanga
21-08-2002, 22:52
Ønsker deg lykke til på sykehuset i morgen. Håper alt går som du ønsker og at du får en fin fødsel.
Ser vel deg og babyen på treff da etterhvert. Kanskje ikke den 27. allerede, men senere.

Sender deg mange :klem:

Hilsen Tevanga T-16 (fra septemberklubben)

Tidl. bruker
22-08-2002, 00:19
Lykke til på sykehuset i morgen:klapp:

Krysser fingrene for at du snart sitter med :baby: i armene dine, at du ikke må vente så altfor lenge.

Tidl. bruker
23-08-2002, 02:40
Jeg var på sykehuset i dag. Det var en antydning til pre-eklampsi, men ikke mer enn at de sendte meg hjem med hvilepåbud. Nå har jeg lånt blodtrykksmåler av bestemoren min, og så har jeg et helt glass med urinprøvepinner, så jeg skal kunne følge med selv i stedet for å renne ned dørene hos lege og sykehus i helgen. Jeg fikk beskjed om at dersom blodtrykk eller urin ble dårligere skulle jeg kontakte føden igjen snarest. Ellers har jeg time igjen til mandag.

Vi fikk en fin titt på lillingen i magen. Den var stor og fin. Rundt 3500g og helt nydelig. Tror nesten ikke jeg har skjønt hva jeg har gått å bært på så lenge før nå. :hjerter:

:) Kaija

Dolci
23-08-2002, 11:38
Uff, så dumt at det ikke skjedde noe. Men det er godt at du har fått lånt utstyr, blir litt tryggere da, og ikke så masete.

Nå må du hvile masse, så er det nok ikke lenge før du har :baby: i armene dine.

T-1

Tidl. bruker
23-08-2002, 13:49
Jeg er vel av de få som er kjempeglad for at ikke noe skjedde, jeg. Siden det var så umodent, ville en kur sansynligvis være både hard og ha dårlig virkning. Regner med at jeg da til slutt ville ha endt opp med keisersnitt, og det VIL jeg ikke. Nå holder jeg senga mest mulig og ruger i vei. Vil at alt skal være så modent som det går an før de evt. må sette i gang fødselen.

Altså er det en veldig fornøyd Kaija som fremdeles ikke har babyen ute av magen.

:) Kaija