PDA

Vis full versjon : Ømme pupper.....igjen !!!

Loppa
21-08-2002, 19:55
Etter en lang periode uten betydelig ømme pupper, har hele marerittet startet igjen.

Jeg hadde det så fint nå. Kunne ligge på siden uten å hyle og sambo kunne til og med få tafse litt, men nå........:eek:
ØMME PUPPER IGJEN !!!!! :grrr:
De er nå like ømme som de var helt i starten + stikkninger innimellom i selve puppen og i vorta!
Så det er jo bare å kapitulere og rulle over på ryggen igjen....................

Hvordan står det til med deres pupper, jenter ??? Fortsatt ømme og plagsomme ?

Loppa & Lille Håp, 17+4.

Syrinen
21-08-2002, 21:24
Akkurat samma skjedd med meg. Hadde 2 uker med pause fra ømheten :D og nå er det på'n igjen.

Skikklig stikking og sviing... har det noe med melkeproduksjon og gjøre eller hva`?

Loppa
21-08-2002, 21:28
Jeg har heller ikke sett noe til melk , CT !

Det kommer vel etterhvert. Noen får jo ikke melk før etter de har født heller, så vi har jo ikke dårlig tid. ;)

Loppa & Lille Håp, 17+4.

Sessa
21-08-2002, 21:51
Jeg også har fått ømme pupper igjen. Er faktisk vondt å ligge på dem, og sambo får ikke tafse så mye på dem lengre.. Kan faktisk klemme ut litt blankt av puppen også... Skal si det gjør seg i stand til å bli melkemaskin ja :D

Klem fra snikleser Sessa (feb.klubben)

Ramgad
21-08-2002, 22:53
Her er puppene nokså ømme, ja. Har hatt det verre når jeg har hatt PMS, så jeg skal ikke klage. Tafsing er ut uansett hva min kropp gjelder, så der har jeg ingen savn. Stikkinga hadde jeg hele siste svangerskap og håper jeg slipper unna. Melka tør jeg ikke sjekke heller, slutta amming for to måneder siden og er livredd for å starte produksjonen før jeg har "kunde".

Ligger ikke på magen lenger, nei. Mest magan. Litt puppan.

LeiaOrgana
22-08-2002, 16:57
Jeg hadde en kort stund puppene ikke verka, men nå er det tilbake igjen hos meg også. Noen ganger kan jeg våkne om nettene for da har jeg sovet for lenge på den ene puppen, og verker som bare juling. Men det er akkurat som om verken er annerledes enn i begynnelsen av svangerskapet. De er ikke så ømme og oppblåste, men det er akkurat som det sprenger mer på inni. (Viss noen forsto forskjellen på det da :p ) Det er vel melkeproduksjonen som er i full gang (har faktisk begynt å få litt klar væske ut av brystvortene)