PDA

Vis full versjon : Skal vi ta en liten oppdatering!

Hege72
21-08-2002, 20:48
Det ser ut som det endelig begynner å skje noe i August-klubben:klapp:

Skal vi ta en liten oppdatering på hvem som er her , og ikke er her lenger?

Jeg er her, hadde termin 18.august! (tre dager overtid)

Har endel kynnere, men ikke noe regelmessig...

Regner med å gå ganske mye over tiden nå... Hvis ikke fullmånen virker da....;)

Ellers i fin form!

Klem Hege

Abe
21-08-2002, 21:00
Hei!! Oppdatering var en super ide! :klapp:

Har termin i morgen, når det er fullmåne (håpe,håpe!) Har hatt masse kynnere leeenge.... Dersom jeg kjenner ekstra godt etter har vel kynnerne blitt litt vondere.....kanskje!! ;)

Familie og venner venter i spenning. Morfar (min pappa) fortalte at nå hadde han ventet i 1 måned, så nå orket han snart ikke mer!! :D Må nevnes at gutten min (2 år) kom tre uker før termin......men det hadde altså ikke denne babyen tenkt :uff:

Det er uansett en spennende tid vi er inne i akkurat nå. Det er ikke ofte man går å venter på slike små mirakler :baby: .

:findag: fra Abe

Preggy
21-08-2002, 21:24
Jeg er altså Karinja, med menstermin den 17 aug. og UL-termin den 20 aug.
Har hatt veldig mye kynnere de 2 siste ukene, men de fører dessverre til ingenting...:leiseg:
Synes egentlig det går bedre å vente nå enn det gjorde for noen dager siden, da var jeg veldig utålmodig..! Er ganske utålmodig nå også da:uff: , men jeg tenker litt mer "den kommer når den kommer"..:klapp: :klapp:

Har ingen barn fra før av, men mistet i fjor i uke 6-7. Hadde bare rukket å vite det i noen dager , men det var veldig trist likevel.:(

Håper virkelig det begynner å skje noe snart, men det skal jemmen bli rart når den kommer ut også:eek: Plutselig skal VI få en baby, som vi har ansvaret for....Klarer liksom ikke helt å sette meg inn i hvordan det blir, håper i alle fall jeg blir en god mor!!:)

Lykke til alle sammen

T+1

Soljenta
22-08-2002, 00:35
Heisan jenter!

Jeg er her fortsatt selv om jeg håper at slimproppen som løsnet i går var et tegn på snarlig fødsel:eek: Har termin 28 august, men tror mer på min egen 15. august, eller noe midt imellom. Enig med deg Karinja at det blir rart å ta ansvar for et lite vesen, det er jo ganske greit nå som den er i magen.

Husker deg forresten veldig godt fra chatten Karinja da vi var nye her. Du fortalte om da du mistet første gang og det gjorde inntrykk. Er så glad at det gikk bra for oss begge denne gangen. Jeg vet jo ikke hvordan det er å miste, men kan bare tenke meg det.

Håper alle andre augustdamer våkner litt og forteller hvordan det går nå. Det er vel mange som ruger enda! Synes det er litt vel stille her i augustklubben.

Ha det fint alle sammen

Hilsen Soljenta:findag:

Sindy
22-08-2002, 01:13
Venter enda...men nå skal det ikke være så lenge igjen. :klapp:

Vannet gikk i går kveld kl 23.00. Var på sykehuset en tur i dag og sjekket at alt var ok. Skal tilbake dit i morgen tidlig hvis ikke jeg reiser inn i løpet av natten. Det kan enda gå et par døgn før jeg er ferdig, men nå ser jeg hvertfall en ende på det. Jeg gleder meg veldig til å bli ferdig, og gleder meg over tiltakende murring i korsryggen. Har hatt et par veer nå, men ikke vonde. Regner derfor med at jeg skal få sovet i natt også.

Min termin var 10 august, mens UL termin var 20 august. Fikk beskjed i slutten av juli om at jeg var "helt fødeklar", så jeg føler jeg har ventet veldig lenge.

:findag: Klem fra Sindy T+11 (egen) T+1 (UL)

Dolci
22-08-2002, 13:02
Jeg er Dolci, og er her enda. Min UL termin er 24. august, mens min egen var 20. Virker ikke som noe er på gang enda, har hatt en del kynnere, men ikke noe mer.

Begynner å bli utålmodig, har så lyst til å hilse på hybelboeren min:)
Sist fødte jeg akkurat på UL termin, håper jeg er like heldig nå. Har ikke lyst til å gå over tiden. Dagene er forferdelig lange, og det er så lite å gjøre på. Alt er klart.'

Ønsker dere alle lykke til.

T-2

Josefine
22-08-2002, 15:56
Jonas hadde det ganske så travelt...

Eg hadde termin den 27., men den 7. klokka 16 gjekk vatnet. Hovudet hadde ikkje festa seg enno, så eg køyrde i sjukebil til føden. Trudde faktisk ikkje at senga i sjukebilen var sååå ubehageleg - og sjåføren passa sjølvsagt på å få med seg alle fartsdumpane! :sint:

Vel framme vart eg kobla til CTGen, og det varte ikkje lenge før riene kom. Klokka fire om natta hadde eg 10 cm opning, og pressriene starta - utan at Jonas kom vidare. :birth: Halvannan time seinare - Jonas hadde framleis ikkje rikka seg av flekken - vekte jordmødrene overlegen, som kom med saks og vakuum. Og klokka 5.21 den 8. august var det endeleg overstått.

Og her er fakta:
Vekt: 3330 gram
Lengde: 50 cm
Apgar: 9/10/10

Etter 10 dagar på sjukehuset, og lengre opphald i solarium, vart leververdien (trur dei kalla den billirubin, den var på det meste oppe i 20,8) til Jonas såpass bra at me fekk reise heim. Han er framleis litt gul, men det vert merkbart mindre.

:mervink: Josefine