PDA

Vis full versjon : Jeg bekymrer meg hele tiden jeg....

amanda
21-08-2002, 20:52
Heisan!

Jeg er helt ny her inne. Har prøvd i 2 1/2 år og etter det 3 ICSI forsøket så fikk jeg to blå. Fikk svar forrige onsdag på hcg prøve i blodet og den var over 100 og det var bra sa de på ciconia.

Det som bekymrer meg er (mange ting selvsagt) at jeg får 2 klare blå på clear blue. Men teststreken vil ikke bli sterkere enn kontrollstreken - heller en liten anelse svakere - men sterk blå. Synes jeg leser at alle får så kjempesterk strek jeg da!!

Kan noen trøste meg? jeg bruker jo en formue på tester.

klem fra amanda

Tidl. bruker
21-08-2002, 20:59
Har ikke så mange tester å vise til jeg da...men de 2 gangene jeg har testet 2 blå med CB, så har teststreken alltid vært lysere enn kontrollstreken (Slik: II). Trodde det var vanlig jeg...er det ikke det da?!?

Tror ikke du trenger å bekymre deg...Gratulere med spiren!

Klem fra Zafir 14+3

Tidligere bruker
21-08-2002, 21:10
Min var også veldig svak, men gravid var jeg:)
En strek er en strek:D

Gratulerer med :baby: i magen da!

Amadala

lotus
21-08-2002, 22:06
Fint nick - et av mine favorittnavn!;)

Skjønner bekymringen din, men tror likevel den er totalt ubegrunnet! Som de sier her - en strek er en strek! Og det er ikke noe krav at kontrollstreken skal være svakest!

Lykke til videre - nyt det så langt du klarer - du har fortjent dette etter så lang tid!

klem fra lotus 34+0, med to ivf-bebis i magen!

Beate
21-08-2002, 22:22
Du trenger ikke bekymre deg for det! Som andre sier her- det er helt vanlig, og det går nok ikke an å få sterkere blå test enn det du hadde. For når du har hcg på over 100, er det mye mye høyere enn det testen krever for å bli sterk positiv:)

Lykke til!

Tidl. bruker
21-08-2002, 23:14
.

Gullifjun
22-08-2002, 00:20
Heisann kjære kusina mi :D

Jeg vet at du er bekymret. Men etter alle de fine svarene du har fått her, så føles det vel litt bedre, eller??
Hør på Marikken som også har blitt gravid gjennom Ciconia.
"Dette går veien, kos deg nå!" Som hun sier hun var bekymret lenge helt uten grunn............
Jeg gleder meg i hvertfall til vi kan trille sammen neste vår/sommer :klapp:

Stor klem :klem: fra Gullifjun (17+6)

Vimsen
22-08-2002, 00:23
heihei

Du trenger ikke å bekymre deg
Er ikke alltid at strekene er så sterke...
Når JEg ble gravid tok det nesten en TIME før testen slo ut !

helt tilfeldig at jeg ikke hadde kastet testen :lol:

Klemmer
Vimsen T-13