Vis full versjon : hvor er dere?
er det ikke noen her for tiden? er gravid i voksen alder..er snart 36 år føler meg *gammal til tider*
klem
annemora
04-05-2005, 12:33
Hei! Føler meg også gammel til tider med mine 35 år. Særlig på ultralydus. og hos legen ser jeg mange som ser så fryktelig unge ut. Rart det er slik siden de sier at gj.sn. alder for førstegangsfødende er opp mot 30. Har forresten termin nå 13. mai, så det nærmer seg. Dette er en skikkelig attpåklatt. Har to gutter fra før på 10 og 7 år.
Hei hei!
Jeg er 32 og førstegangsfødende. Litt synd at det er så få som er innom akkurat dette forumet. Hadde vært fint å treffe flere over 30.
hei.føler det samme jeg når jeg er på sykehus,men gud nå er de unge da når de starter,starta med ho første når jeg var 28 jeg, men nå er de helt nede i 16 års alderen da.. men men... vi er ikke eldre enn vi føler oss.. men mann kan merke alderen ja. bare det og gå i trappa gjør meg sliten. sukk...
men tøffe er vi som gjør det.
klem
Heisan!
Jeg er en ung dame på 35 vintrer, som venter mitt tredje barn i november. Jeg har en datter på 9,5 år og en sønn på ca 13 mnder. Håper det kommer flere inn hit etter vært og så skal jeg prøve å være flinkere selv og gå inn her å titte.
Psst.. Jeg er 43 og kan vel kvalifiseres som "lettere voksen"? ;)
Venter barn nr 2. Har en sønn på snart 2 år fra før.
:heia: Jeg er 37 og venter nr 3 i aug.føler meg ikke eldre nå enn når jeg fikk den første da jeg var 24:)Håper dette kan bli til flere "voksne" her inne.Har holdt meg til SM for der er det alltid folk.SÅ da sees vi her da dere for ettertid!!:)
Hei Dere!
Jeg er 36 og venter nr. 3. En atpåklatt, med ny mann. Har to gutter på 14 og 9 år. Men gammel, det føler jeg meg ikke. Det er godt at det er noen flere over 30 her. Trodde en stund jeg var den eneste.
Hei hei! Jeg er 33 år, og venter min første i november! Har venninner på samme alder som sier de er ferdige med barneproduksjonen, og noen som sier de kanskje skal begynne snart. Så jeg føler meg sånn akkurat-passe-gammel-til-å-få-førstemann!!:snill:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.