PDA

Vis full versjon : Puh..begynte i ny jobb i dag!

Thea
21-08-2002, 21:12
Heisann,

I dag begynte jeg i ny jobb i barnehage. Det er en 100% stilling som pedagogisk leder. Hadde planleggingsdag i går og forgårs, men i dag var første gang med ungene...spennende! :) Kjenner jeg er SKREKKELIG sliten nå, men det gikk over all forventning!! Husker til og med navnet på alle ungene på min avdelign...15 stk! Er jeg ikke flink vel??:kry:

Hadde frem til nå en 60% stilling som ekstra førskolelærer, men nå får jeg heldigvis en del mer penger i måneden...så kanskje jeg får råd til lammeskinnsposen jeg ønsker meg! :D

Vel, ville bare fortelle at det gikk bra, og at det i grunnen går bra med meg, selv om jeg driver å spyr stort sett hver morgen, og totalt har gått ned 6 kilo siden jeg ble gravid!:p Ikke det at det gjør meg noe da;)

Kos dere videre med magene!! :)

Klem fra Thea og sukkererten

Loppa
21-08-2002, 21:32
Så flott at første dagen med barna gikk fint !!! :klapp:

Skjønner godt at du er sliten. Jobber selv i barnehage på 3.året som Barne-og ungdomsarbeider.

Håper du vil fortsette å trives i jobben din! :)

Lykke til !

Koz fra Loppa & Lille Håp, 17+4.

Mo & Nurket
22-08-2002, 11:47
Hei og hopp!

Det må være litt av ei utfordring. Du har vært kjempeflink!:klapp: Å huske navnet på 15 stk er mer enn jeg hadde klart på en dag. Lurer på om en blir litt mer surrete av å være gravid?? Klarer liksom ikke å være "helt med" for tiden :bonk:

Koz deg med ny jobb, pass på å slapp av når du har sjansen så du ikke sliter deg ut!!