PDA

Vis full versjon : Smerter nedentil.

Elikri
06-05-2005, 18:14
:rødme: Dette er litt pinlig, og jeg har lagt inn samme melding på desemberklubben.

Jeg er 9 uker på vei, og jeg har stikkende smerter nedentil. :flau: der med livmorhalsen, kjennes ut som om den holder på å åpne seg på en måte, men jeg tror ikke det da... smertene er ikke sånn at jeg må ha smertestillende elns, men jeg blir jo litt bekymret, har fått noen svar på at dette er ufarlig men, jeg klarer liksom ikke helt å roe meg med det, :angst: Det er så mange som har mistet inne på desember klubben at jeg begynner å bli helt nervevrak:neglebit:

Tidl. bruker
07-05-2005, 12:44
Hei.
Er litt vanskelig å gi svar egentlig, men kan nå prøve.
Jeg sliter også med mye smerter "nedentil" som du sier.. helt nedersti magen/øverst i underlivet for meg da, for det meste. Men noen ganger føles det ut som om det er vondt i hele "pakka" ;)

Men jeg hadde det aldri så tidlig som du har nå da? Jeg fikk det først for et par uker siden, og har blitt fortalt at det kan ha sammenheng med bekkenløsningen min - og det at livmora strekker seg.

Så om det kan være det sammen til deg når du er såpass tidlig på vei, det er jeg usikker på.. men mange kan jo få hormonell bekkenløsning tidlig? :vetikke:

Uansett, hvis du er veldig bekymra, så ville jeg hørt med lege eller jordmor jeg, det er jo ingen grunn til å gå å bekymre seg unødig heller?

Man blir litt sånn paranoid av å gå gravid.. og man kjenner på alt i hele kroppen, så jeg skjønner godt at du lurer. Men det beste er sikkert å ta det med ro - og håpe på det beste.

Det går nok bra skal du se :)

Lykke til!