Vis full versjon : Noensom Vet,cyste???
Jeg Har FÅtt Vite At Jeg Har Cyste Som Det Er GÅtt Hul PÅ Som Vesker Dette Er Ved Livmora Og Har Ikke GÅtt Mere Info, Det Er Veldig Ubehagelig Har Mens Smarter Uten Og BlØ, Jeg Fikk Vite Det Igar Og At Jeg Trolig Ikke Er Mere Enn 6 Uker PÅ Veg! To Forskjellige Leger Jeg Er Forvirra,hÅper Noen Av Dere Har Noen Svar!!!!
Uff :( Dette kan jeg ingenting om, men syns det er rart at de legene du har hatt kontakt med ikke har gitt det tilstrekkelig informasjon! Syns du skal ringe til dem og be om å få vite mer.
Sannsynligvis en vanncyste siden de ikke har gitt deg mer informasjon,og det er så vidt jeg vet ingen fare for hverken deg eller babyen.
Man blør ikke av vanncyster,men smertene når de kommer er ganske store og smertene når de sprekker er ubeskrivelige.
Hadde cyster som kom og gikk på eggstokkene i mange år jeg,men har ikke ett fnugg av arrvev på eggstokkene,og har ikke hatt en eneste en på 2 år nå.
Som Idefix sier,krev ett bedre svar av legene.
Jeg har vært plaget med vanncyster i flere år grunnet endometriose, og har aldri blødd da noen av dem har sprukket. Men det kan gjøre velig vondt når de sprekker ja.
Nå vet jeg jo ikke akkurat hvor denne vanncysten din ligger, men jeg ville uansett tatt kontakt med lege for å høre hva som skjer. Får du ikke et skikkelig svar fra din vanlige lege, ta kontakt med gynekologisk poliklinkk på sykehuset.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.