PDA

Vis full versjon : Ikke pinlig,men kan noen svare meg på dette?

Unregistered
05-12-2002, 18:36
Det er ikke pinlig dette da,jeg har bare ikke lyst å gi meg til kjenne.Altfor mange her inne vet hvem jeg er.

Men altså: For 5-6 dager siden hadde jeg EL. Da jeg stod opp i morges fikk jeg utrolig vondt i livmora,og da jeg trykket lett på den var den helt hard. De store smertene er borte nå,men livmora er fortsatt øm.Og den kjennes også litt hardere enn normalt.
Kan det være egget som har festet seg? Har noen av dere hatt det likedan?Forventer ikke mens før om ca 1 uke,så det er vel for tidlig å teste allerede nå.

Happy
05-12-2002, 21:28
Du bør nok i alle fall vente med å teste noen dager. Det er veldig individuelt hvor snart kroppen vår begynner å produserer store nok mengder hcg, ved graviditet. Selv testet jeg positivt mandagen etter at egget festa seg, på fredag. Streken var svakt blå, men likevel tydelig nok til at venninnen min så den ;).

Jeg fikk skikkelig vondt da egget festa seg denne gangen, så det er slettes ikke umulig at det er det du kjente. Håper vi får høre hvordan det går med deg! Riktig lykke til :klem: