Vis full versjon : Litt hjelp?
Helene Harefrøken
08-05-2005, 06:05
Har pollenallergi og det er helt grusomt nå. Verre enn jeg kan huske det har vært. Tar nesespray og øyedråper med det hjelper ikke nok. Er hjemme fra jobb i dag andre dag denne uka, bare jobbet to dager denne uka. Jobber på severingssted og det er helt pyton med rennende øyne og nese, både for meg og andre.
Noen som vet om man kan bli sykemeldt for allergi? Det er fryktelig slitsomt har vært oppe idag siden før fire fordi jeg hadde følelsen av at jeg ikke fikk puste skikkelig.
Har forresten aldri vært sykemldt før.
Kvakk Kvakk
08-05-2005, 11:49
Jeg aner ikke om du kan bli sykemeldt for allergi. Ring og hør med legen din i morgen, så ordner det seg forhåpentligvis :klem:
Helene Harefrøken
08-05-2005, 11:58
Det har jeg planer om å gjøre :) Bare føler meg så dum. Men dummere å gå å servere mat med rennende nese..
:klem:
Hei,
Vet akkurat hvordan du har det, i fredags og i går såg jeg ut som en hoven tomat, med rinnende øyne og nese, hjerteklapping og vanskeligheter for å svelge. Det suger, minst sagt. Ble så gla idag for det regnet litt..
Inne på Oktoberklubbens side fikk jeg svar på noen ting man kunne ta, nå når jeg ikke kan ta de vanlige medisinene mine. Ta deg en titt der!
Ang. sykmelding for pollenallergi, så tror jeg man kan få det. Leste at 400 000 norrmenn var sykmeldt for allergi hvert år...
Helene Harefrøken
08-05-2005, 20:47
Takk for svar :klem: tar Lomudal nesespray og øyedråper. Det hjelper en liten stund men så kan jeg bare ta akkurat dose og det hjelper ikke nok.
Ja, sjelden jeg er så glad for regnevær :snill:
Hei!
Jeg har samme plager som deg, og så for meg en horror sommer uten dimensjoner... Har gått litt til akupunktur for å lindre plagene, men dette hjelper desverre ikke nok når man er så ille plaget som jeg er/har vært.
Har derfor en anbefaling; Det finnes noen allergi-tabeletter som man kan bruke selv om man er gravid; Polaramin. Disse har hjulpet meg helt enormt, så nå merker jeg lite og ingenting til plagene :snill:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.