PDA

Vis full versjon : Anne Geddes - Mine Fem Første År

Tidl. bruker
10-05-2005, 11:41
Kanskje det er flere enn meg som har lett land og strend etter denne boka på norsk?!

Jeg kjøpte den til eldstemann, men da jeg skulle ha den til minstemann var den bare å få tak i på engelsk, så han har engelsk versjon.

Men så gikk jeg å så i boka til eldstemann hvem som hadde gitt den ut, og jammen fant jeg ikke de på nett!

De her nettbutikk så her (http://www.rafo.no/main.aspx) kan den bestilles - på norsk!

Den ligger under Fotoalbum m. tilbehør - Fotoalbum - Babyalbum - Bøker

:hyper:

De har forresten mange andre babyalbum der som ser veldig fine ut.

Men jeg liker å vite hva jeg bestiller og det var dårlig med å få vite hva albumene inneholder, så da er det kanskje en fordel om man har sett de i butikken før.

Helene Harefrøken
06-06-2005, 13:57
Åh den har jeg lyst på!

Mumsig
06-06-2005, 19:06
Den har jeg bestilt!!! :heia:

Ninni
06-06-2005, 23:33
kjøpte den på lørdag, de hadde den i fotobutikken på handlesenteret her jeg bor:)
Veldig fornøyd med den.

lenalill
07-06-2005, 07:48
*trommer i bordet* for jeg kommer ikke inn på siden ...JO DER!
trykke,trykke,trykke...Åhh den var fin ja!
Digger jo anne geddes jeg da!
Spørs om jeg ikke må ha den gitt!
Takk for link!

Boe
07-06-2005, 15:16
Jeg kjøpte den i mars til det nye lille tantebarnet mitt:hyper: . Jeg syns Anne Geddes er kanonbra! Fikk tak i den her i byen på en foto forretning, norsk utgave og alt :heia: . De nybakte foreldrene ble kjempeglad for gaven!

Aivi
08-06-2005, 20:47
Eg kjøpte den til mi yngste.
Egentlig kjøpte eg først den engelske utgava, og omsette den litt til norsk inni. Men så kom eg over den norske versjonen og då MÅTTE eg berre kjøpe den :)

Den er veldig fin, men sjølv foretrekker eg den eg hadde til mi første: "Min egen minnebok" fra Sandvik- pga at der var det mykje meir eg kunne fylle ut *hehe*
Eg elsker å fylle ut sånt.