Vis full versjon : Hår spray...
Mettemor
10-05-2005, 21:56
...i går hadde jeg prøve time på "bryllups håret " . Og jeg skal ha masse krøller og da trenger man MYE:shock: spray ....vi satt på badet pga stikk kontakt til krøll tangen . Senere følte jeg meg dårlig i luft veiene fordi jeg hadde sittet i ett rom uten lufting og nesten ikke pustet annet enn hårspray i en time , tror dere babyen har tatt noe skade av dette ??? :sukk:
Xanadine
10-05-2005, 22:37
Nei, det kan jeg ikke tenke meg!! :)
-Men det er klart det kan være greit å ha et vindu åpent i nærheten eller noe neste gang. Men EN gang med mye hårsprey tror jeg du skal kunne ta helt med ro.
Håper du greier å ikke bekymre deg sånn! :klemme:
-Og lykke til med resten av svangerskapet!
Mettemor
11-05-2005, 00:15
Nei, det kan jeg ikke tenke meg!! :)
-Men det er klart det kan være greit å ha et vindu åpent i nærheten eller noe neste gang. Men EN gang med mye hårsprey tror jeg du skal kunne ta helt med ro.
Håper du greier å ikke bekymre deg sånn! :klemme:
-Og lykke til med resten av svangerskapet!
Håper på det . Takk for svar :klemme:
Mettemor
11-05-2005, 12:15
Noen frisører som vet noe om dette ??? dere må jo være en del borti sånt med jobben...:vetikke:
Helene Harefrøken
11-05-2005, 12:54
Jeg er ikke frisør men tenkte på hva de gjør hele dagen. De jobber jo med mye sterkere ting enn hårspray så jeg tror ikke det er farlig, men det kan sikkert være ubehagelig for deg å puste det inn. Så det er kanksje lurt å ha døra eller vinduet oppe neste gang :)
:klem:
mamma_i_juni
11-05-2005, 13:30
Hei!
Jeg jobber som frisør, og det er ikke farlig å innhalere hårspray slik du gjorde i går:blunk: Det skal store mendger til før det tar noen skade..Jeg jobbet fullt fram til uke 27, og babyen har det helt fint:snill: .
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.