Nuggett
21-08-2002, 22:58
I slutten av forrige uke testet jeg negativt, men da jeg tok ny test på mandag ble den svakt positivt. Streken var svak blå men likevel godt synlig.
I dag (2 døgn etter) testet jeg igjen, og forventet å se en sterkere strek denne gangen - men streken var nesten litt svakere enn den jeg fikk på mandag (ikke mye svakere, bare litt)
Må si jeg ble litt redd og lei meg :leiseg:
Var hos gynekolog og tok UL for 17 dager siden. Han sa at jeg hadde hatt EL, men kunne ikke si når (har hatt en laaaaang syklus denne gangen). Men det er hvertfall mer enn 17 dager siden. Burde ikke HCG nivået ha steget så pass at jeg burde få en mye tydligere strek nå?
Er det noen andre som har erfaring med streker som ikke blir sterkere?
Kan dette være en tegn på en tidlig SA?
Håper noen kan svare meg
Klemmer fra Nuggett
I dag (2 døgn etter) testet jeg igjen, og forventet å se en sterkere strek denne gangen - men streken var nesten litt svakere enn den jeg fikk på mandag (ikke mye svakere, bare litt)
Må si jeg ble litt redd og lei meg :leiseg:
Var hos gynekolog og tok UL for 17 dager siden. Han sa at jeg hadde hatt EL, men kunne ikke si når (har hatt en laaaaang syklus denne gangen). Men det er hvertfall mer enn 17 dager siden. Burde ikke HCG nivået ha steget så pass at jeg burde få en mye tydligere strek nå?
Er det noen andre som har erfaring med streker som ikke blir sterkere?
Kan dette være en tegn på en tidlig SA?
Håper noen kan svare meg
Klemmer fra Nuggett