Vis full versjon : Bekkenløsning: vondt med sex?
TinkyWinky
12-05-2005, 11:25
Kan bekkenløsning føre til at sex er vondt? :undrer:
nadine26
12-05-2005, 18:42
Nei,har ikke opplevd det i hvertfall.Eneste som er vondt er å ligge på ryggen,må nok finne andre stillinger ja
Fru Blom
12-05-2005, 18:48
Det sies faktisk at sex er bra når man har bekkenløsning, fordi det gir massasje til den dype muskulaturen man vanskelig får massert ellers, så derfor anbefales det å ha masse sex :)
Det gjelder bare å finne stillinger som ikke er vonde, og la han gjøre jobben :sengekos:
JA, bekkenløsning kan føre til at sex er vondt. :uff: Det kommer selvfølgelig an på hvor ille bekkenløsningen er, hvor smertene sitter, om det er løsning eller låsing osv. Men hvis man f.eks får symfysesmerter av å spre beina, isjasstrålinger av "bekkenvipp", er kjempeøm i bekkenbeina sånn at berøring gjør vondt osv. er det klart at sex kan gjøre vondt!
Tidl. bruker
15-05-2005, 14:48
Dette tror jeg kan variere veldig jeg da...?!
Jeg har hørt om noen som har fått forbud mot sex når de har bekkenløsning..men da må det vel være eksremt ille?
Hos oss går det greit, har faktisk opplevd, at enkelte dager/netter det har vært veeeldig ille - og vi har hatt sex på morgenen feks, så har dagen forløpt bedre etterpå.. :):) Men klart, noen stillinger er jo ikke så gode.. selv om gammel vane er vond og vende ;)
Men sånn i det totale bildet tror jeg nå at det er bra jeg da.. :) Så lenge man føler det er greit selv!
Tidl. bruker
15-05-2005, 15:09
Sex var for oss sist gang forferdelig vondt pga. symfyseløsning. Det eneste jeg klarte var når begge lå helt stille. Og det er ikke videre interessant sex...
Jeg var rimelig invalid av symfyseløsningen da. Vet ikke åssen det er for de med bekkenløsning og ikke så store smerter til vanlig
heldiggrisen
16-05-2005, 20:02
Sex var for oss sist gang forferdelig vondt pga. symfyseløsning. Det eneste jeg klarte var når begge lå helt stille. Og det er ikke videre interessant sex...:haha: Blir ikke mye moro av det, nei....
Jeg syns det er vanskelig å finne en god stilling hvor jeg ikke får krampe:snill:
Tidl. bruker
16-05-2005, 20:31
Jeg hadde ikke vondt under sex forrige svangerskap og jeg hadde kraftig bekkenløsning..
Her i huset reguleres smertene ved variasjon i stillinger :rødme:. Men jeg få alltid vondt i symfysen etterpå .
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.