PDA

Vis full versjon : Pimple Attacks

Ramgad
21-08-2002, 23:40
Jeg spiser sjokolade jeg. Jeg klarer meg godt uten, men finner jeg sjokolade så spiser jeg sjokolade. Har gitt mannen beskjed om at vi like godt kan ha snop i huset, siden jeg ofte kan tenke meg litt. Så vi har sjokolade.

Har ikke fått kviser som direkte følge av sjokolade tidligere, men tror kanskje at det er grunnen til at jeg invaderes av kviser nå. De holder seg unna ansiktet foreløpig (bank i bordet!) men jeg ser ikke ut på brystkassa. Ser ut som et alvorlig angrep av vannkopper. Sånne hvite kviser som bare ber om å få en skikkelig klem...

Nå kryper de nedover armene. Hadde noen på skuldrene for etpar dager siden - hyggelig nok er de der fortsatt, kompisene mine. Men nedover armene?? En i albuegropa og to på underarmen? Hvor vil dette ende?

Noen som er i båten min? Flere neofjortiser i klubben vår? Heldigvis er jeg ikke veldig frustrert over fenomenet, men hadde jo vært greit å vite at jeg ikke har fått noe annet enn gravid-symptomet "økt forekomst av kviser". Skriv og fortell, damer! Og dere som går rundt like kvisefrie som meg selv sist svangerskap: Nyt tilværelsen og bruk tiden på å klemme skapninger som fortjener det!

anita
21-08-2002, 23:51
Jeg ble akutt angrepet av en kvise-bataljon fra uke 5 til 7. Men nå ser det ut som det har roet seg.

Hadde de mest på ryggen og brystet og. Du får høre med legen din om det er noe du kan få som demper det. Vist det ikke går over på en stund.

Håper angrepet blir slått tilbake snart:cool:

Lillian
21-08-2002, 23:55
*sniker i feil terminklubb*

Hei Ramgad :)

Først og fremst en stooor klem til deg og kvisene, dere fortjener det... :klem:

En gutt i klassen til husets storebror spurte om jeg også hadde fått vannkopper. Men jeg tror ikke mine ansiktsbyller er graviditetsbetinget. Vanskelig å si ettersom jeg er gravid hele tiden... Jeg er nok evig fjortis. Iallefall i sinnet og i kvisene. Jeg spiser også sjokolade altså! :D

Lykke til i kampen mot ulumskhetene! :)

Kwistin
22-08-2002, 03:18
Hja, rygg, bryst og skuldrer spesielt ser ikke ut, og jeg som skal i bryllup i finkjole på lørdag :grrr:

Ellers små prikkete kviser i panne, litt på hals, og i fjeset generelt.. Masse hudormer på nese og hake.... :grrr:

Sist graviditet, forsvant kvisene... Denne synes jeg det bare kommer mer... Så får jeg slike gedigne ømme jækler, som ikke blir "modne" som går vekk selv etterhvert, men som ser stygt ut.... :grrr:

Godt jeg ikke er alene :)

Kwistin fra feb.klubben 15+0

tjorven
22-08-2002, 11:44
Hallo...

Godt å høre at en ikke er alene.....
Har også fått noen xtra,dog ikke i ansiktet....
det har sentrert seg til puppene, og noen helt nederst på ryggen..
Ikke akkurat kviser heller, det føles mer som smånuprer...

Hilsen tjorven og knøttet (16+6)

LilleMy
22-08-2002, 14:45
hva skal en gjøre med det da? Kanskje jeg skal gå på Estetique slik at de kan lure på meg en da flere dyre kremer som jeg helt sikkert ikke trenger. Disse nuppene på brystkassen skulle jeg gjerne likt å bli kvitt. Skrubb kanskje? Noen som har et tips eller to?:uff:

LeiaOrgana
22-08-2002, 16:40
Har også fått masse kviser. Hele høyre siden av ansiktet er bomba med store, røde, hovne, ømme, umodne kviser. På rygg, armer og brystkasse er det mer små, kvite som kan klemmes ut. Men faktisk har det roet seg litt nå den siste uken, eller så. Så kanskje det er på bedringens vei...

Lillegull
22-08-2002, 16:52
..og selv om det sikkert ikke løser problemet har jeg i dag ringt og bestilt hudbehandling i salong... Blir nok ikke bra av det - men humøret er allerede oppadstigende og jeg gleder meg!!!! :D

Tidl. bruker
22-08-2002, 17:43
Jeg er også veldig plaget av kviser. Har vært litt mindre av det i det siste, tror dette har sammenheng med at jeg har vært mye ute i sola.

Har i alle år brukt noe som heter Dr. Scotts hudvann. Smøres på huden med en bomullsdott og bør brukes også for å forebygge. Smør på morgen og kveld.

Hvis ikke dette hjelper så har jeg innimellom brukt noe som heter Panoxyl. Dette er veldig sterkt og skal bare være på huden et par timer og så vaskes bort. Når man bruker panoxyl må man huske på å ha på seg hvite klær hvis ikke så blir det stygge klorlignende flekker på klærne:leiseg:

Begge sorter kjøpes på apoteket og koster ikke allverden. I tillegg er begge veldig drøy så man kan ha dem over lang tid;)

Lykke til!

gullku
22-08-2002, 18:35
Jeg også... rygg, bryst og armer, og en del i ansiktet. Konsekvent en koloni på halsen... Man føler seg ikke akkurat delikat, men nå skjønner jeg jo at det ikke er jeg som har vasket meg for dårlig - vi er rett og slett GRAVIDE!!!
Godt å høre.
Nates tips høres bra ut, tror jeg skal en tur på apoteket ja...