PDA

Vis full versjon : Åssen gjør jeg dette ?? Trenger litt hjelp her....

pludre
15-05-2005, 13:48
Hei

Jeg skal ta opp et program som heter " In the Womb " på National Geographic Channel idag klokken 1700

Nå har det seg slik at vi har Canal Digital og parabol, åssen i huleste tar jeg opp da ? Må jeg stille inn videoen på noe spesielt ??

Eller skal jeg la den stå på A1, og ha på det programmet jeg skal ta opp på tv'n, altså at jeg ser på det jeg tar opp.

Håper noen kan svare meg, for jeg har aldri tatt opp noe etter at vi fikk parabol og Canal Digital.

Jeg MÅ nemlig ha dette på tape, for dette programmet er visst helt fantastisk. Det handler om et barns utvikling i magen fra celle til ferdig baby, og denne filmen har visst helt utrolige bilder.

Håper på snarlig svar.....

Hilsen en desperat Pludre

Spoon
15-05-2005, 14:13
Beklager, jeg kan IKKE hjelpe deg, helt håpløs med det tekniske! Men jeg også er veldig interessert i det programmet. Det gikk også forrige mandag, og jeg fikk ei på jobb til å ta det opp for meg. Nå viser det seg at hun bare tok opp første del... så det mangler en time ... Jeg regner med at det de sender i dag er det samme?? Ikke noe nytt? Det ser ut som om de sender det med jevne mellomrom framover. (så på nettsidene)

Tidl. bruker
15-05-2005, 14:31
Jeg så programmet forrige søndag, og det er verd å få med seg ja :) Men om du får sett det idag.. så vil jeg ikke si at det var et sånn program som jeg tenker å se om og om igjen da.. men det er nå meg..

Kan du ikke prøve deg litt frem da? Tviler på at du egentlig må se på det du tar opp, skal ikke være sånn iallefall. Men jeg har aldri tatt opp med parabol, så jeg vet ærlig talt ikke. Men jeg ville ha testa ut litt muligheter.

Ellers kan det jo være en trøst at NRK kommer til å sende det programmet også, men jeg vet ikke helt når... men hmm.. det gjør kanskje ikke opptaket enklere for deg det...? Du har sikkert nrk gjennom parabol og? :vetikke:

Lykke til!

Mettemor
15-05-2005, 14:44
Jeg så programmet forrige søndag, og det er verd å få med seg ja :) Men om du får sett det idag.. så vil jeg ikke si at det var et sånn program som jeg tenker å se om og om igjen da.. men det er nå meg..

Kan du ikke prøve deg litt frem da? Tviler på at du egentlig må se på det du tar opp, skal ikke være sånn iallefall. Men jeg har aldri tatt opp med parabol, så jeg vet ærlig talt ikke. Men jeg ville ha testa ut litt muligheter.

Ellers kan det jo være en trøst at NRK kommer til å sende det programmet også, men jeg vet ikke helt når... men hmm.. det gjør kanskje ikke opptaket enklere for deg det...? Du har sikkert nrk gjennom parabol og? :vetikke:

Lykke til! Noen som vet når det kommer på nrk ??:vetikke: :hyper:

Tidl. bruker
15-05-2005, 18:45
Åi! dette programmet hørtes spennende ut. Går det i reprise, er det noen som vet? -Siden det var noen her som hadde sett det forrige søndag. Fikk ikke sett det i dag.... =(