Vis full versjon : Piercinger..
Har piercing bl.a. i navlen,og lurer på når jeg må ta den ut..
Hvor langt er/var dere som har/hadde, på vei da dere tar/tok den ut?
Har det blitt noe stygge merker etter den? En hører jo så mye rart
om allt,så det er vel noe jeg bør vite om dette også :snill:
AprilJenny
16-05-2005, 12:54
Jeg har piercing i navlen. eller, jeg tok den ut i 5./6. mnd. Dette fordi det begynte å se litt fjernt ut med kul på magen og kula fra piercingen som stakk ut gjennom genseren..Jeg hørte om ei som sprakk i piercingen fordi magen vokste og huden strekte seg så veldig:dåne: :urk: , men det har jeg heldigvis ikke opplevd enda... Er nok lurt å ta den ut snart, slik at ikke hullet blir "ødelagt" til etterpå.. Det strekker seg jo rimelig mye midt på magen da..:gravid:
Mitt piercing hull ser helt ok ut nå, og min mage er ikke akkurat liten...
Lykke til:)
Jeg tok ut min i uke 17 da vi var på ultralyd.
Hullet har blitt litt "avlangt", men det har ikke blitt stygt. Håper ikke det blir det heller. Men magen har fremdeles endel igjen å vokse.
Jeg regner med at jeg ikke kommer til å sette den inn igjen, men jeg får se...
snøkrystall
16-05-2005, 14:16
i mitt første svangerskap hadde jeg den i til 1 time før fødselen og satt den i et par dager etterpå . ble ingen stygge merker . Jeg hadde bananabell jeg da å ikke ring .
nå tol jeg den ut når jeg var 2mnd på vei fordi det er 2 inni der og den var litt irriterende under buksene :snill:
Jeg har fortsatt min piercing i, og jeg er snart fullgått!
Sist så tok jeg den ut da jeg ble lagt inn på obs.posten, og satte den i dagen etter fødselen.
Jeg tok den ut i uke 20, fordi den gnagde under mammabuksene, og fordi jeg var redd for stygge arr i hullet. Hullet er like åpent ennå, så jeg tror det går fint å la den være ute en stund. Er jo ikke "tøfft" eller "sexy" med piercing i en sprekkeferdig mage uansett.
Husker ikke når jeg tok ut min..
Men det var når magen begynte å vokse, da ble navlen mer og mer utover og skinnet nokså stramt på magen. Nå hadde jeg ikke hatt sjangs å ha piercingen i lengre! Har fått litt arr. Vet ikke om den har grodd igjen, det får jeg finne ut når jeg prøver å sette den inn igjen en gang etter fødsel :-)
Gulltopp
22-05-2005, 16:15
Tok min ut i slutten av 6. måned. Da hadde magen vokst såpass at hullet revnet litt inni fordi det ble så strukket. :urk: Det er litt rødt ennå fordi huden der er såpass strukket, men ellers ser det helt fint ut. Er nok stygt redd for at mitt hull gror igjen, men jeg skal da prøve om det går an å få "dobben" i igjen etter fødselen. :snill:
Vannlilje82
27-05-2005, 22:39
Man får kjøpt piercinger i gummi til å bruke under graviditet. Den strekker seg etter hvert som magen vokser. :gravid: Så en link om det inne på SG. Sist jeg hadde piercingen ute, grodde hullet litt etter få dager - såpass at det blødde da jeg stakk den inn igjen.
Tror kanskje hullet mitt har grodd igjen. Ser ivertfall sånn ut.
Får teste når magen ikke er full av baby lengre! :nikker:
Håper det ikke har grodd igjen. Hvis det har, får jeg enten bare være uten, eller ta det på nytt.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.