Vis full versjon : hvordan er...
Sillis82
17-05-2005, 20:25
formen til jentene her inne da? :snill:
hei. formen til denne damen er så som så.. vond rygg masse og bære på.. hehe.. vondt nederst i magen, men vist helt normalt. skylder på alderen jeg,obs.... men skal ikke gå sånn i evigheter da, en dag har vi lille gull i armene. men ensomheten med og være alene er verst tenker jeg.. åssen er din form da??
klem...
termin i aug/sep her
Formen er grei nok, begynner å bli stor og tung, og det er ikke bare, bare å være alene lengre! Samtidig så har jeg det ganske bra, og tenker at husarbeid får være husarbeid, og konsentrerer meg heller om å klare eksamener, og resten av skoleåret.
Gleder meg enormt til prinsessa kommer nå, bare8 uker og noen dager igjen:heia: Kanskje snart på tide å få ting lit i stand her:)
Hvordan er det med deg da?
Sillis82
21-05-2005, 20:32
godt det står såpass bra til her da :snill: jeg er enig i at det er litt tungt å være alene i alt det som skjer nå, men vi får bare være sterke jenter :sterk:
formen min er mye bedre den også nå.. men blir fort sliten å er mye trøtt.. men ellers kan jeg ikke klage. gleder meg bare over at magen vokser nå :hyper:
lykke til videre :heia:
Delfiemor
22-05-2005, 17:01
Formen min er egentlig grei, har slitt mye med bekkenet, men det har blitt mye bedre i det siste. Ellers er det mye kynnere, trøtt og giddeslaus. Høres ut som jeg bare sutrer nå, men det er ikke meninga, har det egentlig fint..
Er ikke lenge igjen nå til gullet ligger i armene mine, bare 10 uker igjen!
Villrose
28-05-2005, 16:08
Trøttheten har gitt seg nå.
Står mitt oppi et uventet samlivsbrudd, så sliten, trist og litt sint kan jeg nok være noen ganger. :vetikke: Trist og måtte være alene om alt det som egentlig skal dele. Men prøver og se lyst på livet likevell, det er jo faktisk mye å glede seg over å da..
Venter spent på å kjenne liv....:hyper:
Tidl. bruker
31-05-2005, 22:05
Halloen!
Formen her er bare bra! Magen vokser å blir stor som bare det. Smurfen har skikkelig rockefot, så det er liv stort sett hele dagen nå. Har kjent liv der inne siden i uke 16....-Det er jo så utrolig spennende! Det kjennes til og med utenpå magen! -Det er så deilig å kunne dele det med andre,-siden vi ikke har en far tilgjengelig hele tiden...
Ellers er jeg veldig plaget med bekkenløsning, og får behandling flere ganger i uka av fysioterapeut. Har måtte slutte som aerobic-instuktør... så er ikke like aktiv lenger nei. Nå er det kun gåing med staver i terreng som gjelder. haha.
Ellers savner ikke jeg barnefaren, han er så umoden som det går ann å bli tross at han er 29 år gammel,- oppfører seg som om han var 16. Jeg har det så fint alene, med masse støtte fra familien og gode venner!http://www.snartmamma.com/plassen/images/icons/kidoki.gif
Halloen!
Formen her er bare bra! Magen vokser å blir stor som bare det. Smurfen har skikkelig rockefot, så det er liv stort sett hele dagen nå. Har kjent liv der inne siden i uke 16....-Det er jo så utrolig spennende! Det kjennes til og med utenpå magen! -Det er så deilig å kunne dele det med andre,-siden vi ikke har en far tilgjengelig hele tiden...
Hehe, bare vent, så er det nok ikke lenge til du lurer på om det er mulig å vokse mer, men det er det :)
Ikke sant det er koselig når bebisen sparker? Her lever magen sitt eget liv for tiden, og jeg kan kjenne hvordan snuppa ligger. Synes ikke det er så sjarmerende å være gravid lengre, men når hun setter i gang å bevege hele magehuset er det kjempekoselig!
Jeg har det så fint alene, med masse støtte fra familien og gode venner!http://www.snartmamma.com/plassen/images/icons/kidoki.gif
Det er godt å høre Crown, vi skal klare dette kjempebra med eller uten noen pappe i bildet! :klem:
Tidl. bruker
02-06-2005, 20:10
[QUOTE=Helene]Hehe, bare vent, så er det nok ikke lenge til du lurer på om det er mulig å vokse mer, men det er det :)
Ikke sant det er koselig når bebisen sparker? Her lever magen sitt eget liv for tiden, og jeg kan kjenne hvordan snuppa ligger. Synes ikke det er så sjarmerende å være gravid lengre, men når hun setter i gang å bevege hele magehuset er det kjempekoselig!
Jeg har alltid syntes damer/jenter som er gravide er så pene, de ser så trygge ut på en måte, så flott ut... Men det synes jeg ikke om meg selv, nå som jeg har fått mage. :hyper: Jeg har alltid vært tynn, med ingen som helst mage, så dette er en veldig uvant situasjon. hehe. Men det er som du sier, når det kjennes liv der inne, er det bare super bra!
Håper ellers at alle sammen her inne her det bra, og at helsa er snille mot dere!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.